Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Akcia .týždňa: Presvedč jedného nevoliča

5 faktorov, vďaka ktorým si založíte úspešnú firmu

.sponzorované .promotion

Založiť si novú firmu a čakať, že úspech a prvý zisk sa dostaví po okamžitom spustení prevádzky je obrovská chyba. Musíte investovať nielen do základného imania spoločnosti a jej kapitálu, ale aj poznať všetky ostatné dôležité faktory, ktoré určujú úspech modernej spoločnosti.

5 faktorov, vďaka ktorým si založíte úspešnú firmu shutterstock

výkon

Rozhodli ste sa založiť si novú s.r.o.? Nezabudnite, že každá spoločnosť podlieha ekonomickým zákonom. Aby ste dosiahli vyššiu úroveň produktivity pri rovnakých investíciách do aktív, mali by ste robiť viac a míňať menej a neustále hľadať spôsoby, ako vyrábať rovnaké množstvo produktu rovnakej kvality pri nižších nákladoch.

Pomôže vám aj to, ak sa raz začas pozriete na vašu spoločnosť očami krízového manažéra. Ak by bola na pokraji bankrotu, aké náklady by ste znížili a ako rýchlo?

rozvoj zamestnancov

„Ľudia sú najdôležitejším aktívom každej jednej firmy!“ A priemerný človek si práve v práci uvedomuje viac ako 50 % svojho potenciálu. Preto je možné zvýšiť efektívnosť spoločnosti uvoľnením potenciálu každého zamestnanca. 

Niekomu v tom pomôže flexibilný pracovný čas, osobné ohodnotenie, viac voľna alebo kreatívne a motivujúce prostredie, ktoré si môžete vytvoriť u vás doma a na oficiálne podnikanie využívať virtuálne sídlo firmy

spokojnosť zákazníka

Spokojnosť zákazníka určuje dlhodobý obchodný úspech a cieľom každej spoločnosti je prilákať a udržať si ho. Všetky akcie zamerané na zvýšenie spokojnosti zákazníkov ich robia lojálnymi, vďaka čomu znovu a znovu nakupujú. 

kvalita

Na prežitie v podnikaní je potrebné dosiahnuť a udržať vysoké štandardy kvality v porovnaní s konkurenciou. Samozrejmosťou je aj kvalitný toner v rozbehnutej kancelárii, no opäť sa musíte zamerať na zákazníka a to, čo mu ponúkate. Už jedno zlepšenie produktu alebo služby vám môže poskytnúť výhodu v ich spokojnosti. 

inovácie

Mnohí odborníci na manažment veria, že inovácia je kľúčom k obchodnému úspechu. A, samozrejme, majú pravdu.

Vytvorte preto aj vy vo svojej spoločnosti kultúru inovácií, aby sa všetci neustále snažili vyvíjať nové, vylepšené produkty a služby, pracovné metódy, marketing a predaj, ako aj zlepšovanie služieb. Vitajte nové nápady a návrhy. Buďte zároveň pripravení na početné pokusy a chyby. 

Všetko si stačí postupne osvojiť, implementovať do praxe a vytrvalo pritom kráčať za svojím snom. 

 
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite