Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Akcia .týždňa: Presvedč jedného nevoliča

Hrajte o 9x iPhone 6S a 3x Smart TV s novou online Zákazníckou zónou ZSE

.sponzorované .promotion

Chcete si nafotiť zážitky z letnej dovolenky do šikovného iPhonu 6S alebo si dopriať športové zážitky na novom televízore Samsung?

Hrajte o 9x iPhone 6S a 3x Smart TV s novou online Zákazníckou zónou ZSE

stačí využívať online Zákaznícku zónu ZSE a majiteľom nového smartfónu alebo smart TV môžete byť práve vy.

online zmena dňa splatnosti a výšky zálohových platieb za elektrinu

Ak ste zákazníkom ZSE a chcete si záležitosti týkajúce sa elektriny, plynu a služieb vybaviť rýchlo a jednoducho, kliknite na www.zse.sk, splňte 3 jednoduché kroky a ste v hre o 9x iPhone 6S alebo 3x Smart TV Samsung. Navyše získate online darček zadarmo podľa vlastného výberu a okrem toho vám nová online Zákaznícka zóna ZSE ponúka tieto výhody:

  • Možnosť zmeniť deň splatnosti a výšku zálohových platieb
  • Bezplatnú analýzu spotreby elektriny s grafickým zobrazením a tipmi ako ušetriť
  • Kompletné informácie o vašich odberných miestach, faktúrach a platbách
  • Online zadávanie žiadostí, aktivovanie služieb a elektronickej faktúry
  • Online zmena kontaktných údajov, spôsobu platby

online servis 24 hodín denne

Vďaka online Zákazníckej zóne ZSE nemusíte nikam chodiť ani volať. Všetko si vybavíte z počítača, tabletu či mobilu kedykoľvek a kdekoľvek vám to vyhovuje. Zákaznícke požiadavky zadané v novej Zákazníckej zóne sa spracúvajú plne automaticky a kvôli bezpečnosti sú všetky aktívne operácie overované cez SMS kód. Po spracovaní požiadavky vás zóna informuje prostredníctvom notifikácie a formou e-mailu. „Automatizáciou procesov sme chceli prispieť aj k ochrane životného prostredia, keďže množstvo procesov vieme vyriešiť bez potreby zasielania papierovej dokumentácie. Zároveň sa v našej komunikácii snažíme motivovať zákazníkov, aby si aktivovali elektronickú faktúru, prešli na platbu inkasom či prevodom z účtu alebo si nechali posielať preplatky na bankový účet, čím odstránia nutnosť tlačiť faktúry či poštové poukážky,“ hovorí Daniel Klúčovský, produktový manažér pre online služby v ZSE.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite