zaregistrovali ste v televízii, na weboch, či v rádiách reklamu, ktorá dookola omieľala: Ako pomohli eurofondy môjmu mestu? Aj keď sledovala chvályhodný cieľ, akosi sa vymkla spod kontroly. Pozrite si ju tu.
Reklama prezentovala výsledky súťaže, ktorú vyhlásil Úrad vlády SR už po šiesty rok. Zapojiť sa mohli študenti stredných a vysokých škôl, ktorí mali pripraviť krátke video o dobrom využití európskych peňazí v ich okolí. Prvé miesto získalo video o obnove bratislavského Starého mosta, druhé miesto rekonštrukcia zámku vo Vígľaši a ako tretí skončil Kaštieľ v Snine.
Po týždni nepretržitého počúvania reklamy zo všetkých hlavných médií na mňa začali mať spoty opačný účinok.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.