priznávam, možno jej útok na bratislavskú kaviareň beriem trochu osobne. Ak by totiž takáto bájna sociálna skupina naozaj existovala, možno by som k nej s prižmúreným okom patril. Úprimne si však myslím, že celé to legendami opradené prostredie namyslených bratislavských kávičkárov ani neexistuje. Čím vzdialenejší od neho ste, tým viac o ňom viete a operujete ním vždy, keď sa vám do textu nehodí podobne neuchopiteľné slovo hipster. Napríklad vtedy, keď chcete vytvoriť chytľavý naratív. Marína totiž tvrdí, že práve bratislavská kaviareň svojou namyslenosťou a pýchou posilnila Kotlebov výsledok.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.