Denník SME včera napísal, že Kmotríkova firma Unimedia dostala od ministerstva dopravy za prvej Ficovej vlády zákazku na informačnú kampaň a riadenie eurofondového programu za 20 miliónov eur. Nie je to nič prekvapivé: Kmotríkovi sa vtedy darilo aj na ministerstvách vnútra či obrany, kde získal ďalšie milióny eur za monitorovanie schengenskej hranice či školenia vojenských pilotov. O tomto podnikateľovi je totiž známe, že si dlhodobo rozumie najmä s politikmi Smeru, čo sa prejavuje aj vo vysielaní jeho televízie.
Podľa prieskumu, ktorý zverejnila minulý týždeň agentúra Medan.sk, boli ministri, štátni tajomníci a poslanci za túto stranu najčastejšími hosťami diskusnej relácie Téma dňa, ktorú moderuje Peter Bielik.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.