Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

V ťažkých časoch si musíme pomáhať. Časopis .týždeň venuje priestor na reklamu neziskovým organizáciám

.redakcia .kultúra

.týždeň sa rozhodol venovať svoj online mediálny priestor v hodnote 3 x 3000 € neziskovým organizáciám a občianskym združeniam, ktoré to v tejto dobe najviac potrebujú.

V ťažkých časoch si musíme pomáhať. Časopis .týždeň venuje priestor na reklamu neziskovým organizáciám Boris Németh

časopis .týždeň sa trvalo hlási k zodpovednosti jednotlivca za svet. Preto považujeme za dôležité urobiť krok, ktorým budeme stáť za našimi hodnotami. 

Rozhodli sme sa venovať online reklamný priestor na webe .týždňa tým, ktorí ho dnes potrebujú. Snažíme sa tak pomôcť ľuďom, dobrovoľníkom a organizáciám, ktoré prispievajú k lepšiemu stavu spoločnosti, v ktorej všetci žijeme.

„Vplyvom situácie na trhu máme na našom webe nevyužité reklamné plochy. Zároveň vieme, ako náročné je pre neziskové organizácie dostať sa k širšiemu publiku, a to obzvlášť v dnešnej dobe, keď pracujú s minimálnymi až žiadnymi rozpočtami. Ich práca je však to, čo sa v čase tejto krízy ukazuje ako veľmi dôležitá súčasť spoločnosti,“ hovorí Martina Bolibruchová, šéfka vydavateľstva .týždňa.

Oslovujeme neziskové organizácie, občianske združenia alebo nadácie, aby sa prihlásili cez náš formulár a uchádzali sa tak o možnosť získať mediálny priestor v hodnote 3 x 3000 €. Budeme sa zameriavať najmä na tých, ktorých kríza zasiahla najviac a navyše sa práve počas nej ukázala ich nezastupiteľná úloha. Prihlasovanie je možné do 15. 4. do polnoci.

Pandémia nového koronavírusu priniesla mnohým ľuďom obavy o seba, svojich blízkych, o prácu. Pomôžme im zmierniť dopady krízy spolupatričnosťou a vzájomnou pomocou. 

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia
.posledné
.neprehliadnite