Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Úspech slovenského e-commerce má konečne svoje meno

.redakcia .ekonomika .spoločnosť

Najväčšia e-commerce konferencia a expo na Slovensku privítala takmer 1 200 účastníkov a prvýkrát ocenila najvýraznejšie osobnosti online scény. Upterdam Awards priniesli inšpiráciu, emócie aj silné príbehy.

Úspech slovenského e-commerce má konečne svoje meno UPTERDAM V bratislavskej Refinery Gallery sa 25. septembra uskutočnil siedmy ročník Upterdam Awards.

bratislavská Refinery Gallery sa 25. septembra 2025 premenila na centrum e-commerce sveta. Uskutočnil sa už siedmy ročník podujatia Upterdam, ktorý sa za posledné roky etabloval ako najväčšia e-commerce konferencia a expo na Slovensku. Tento rok s rekordnou účasťou takmer 1 200 registrovaných účastníkov.

Témou aktuálneho ročníka bol „Vstup do novej éry“, ktorý reflektoval dynamické zmeny v oblasti technológií, správania zákazníkov aj fungovania e-commerce biznisov. Novinkou, ktorá vzbudila mimoriadny záujem, bol prvý ročník ocenení Upterdam Awards.

Projekt Upterdam Awards vznikol s cieľom vyzdvihnúť tých, ktorí za posledný rok posunuli slovenský e-commerce dopredu. Nie je to súťaž o najväčší rozpočet alebo najznámejšiu značku. Je to o ľuďoch, ktorí inovujú, tvoria a zanechávajú stopu. Aj preto boli vopred stanovené jasné podmienky, ktoré musel e-shop spĺňať, aby mohol byť nominovaný.

Za úspechom vždy niekto stojí, a práve preto boli v jednotlivých kategóriách ocenené osobnosti, ktoré si získali rešpekt a obdiv svojou prácou aj výsledkami:

  • E-commerce osobnosť roka (Cena Packety): Dalibor Cicman, zakladateľ GymBeam
  • E-commerce objav roka (Cena Shoptetu): Albert Bundala, panakeia.sk
  • Žena slovenského e-commerce (Cena Pontefin): Mia Štepanovská, SHAPEN, s. r. o.
  • Hlas e-commerce komunity (Cena Ecommerce Bridge): Martin Švenk, Puella

Zatiaľ čo o prvých troch kategóriách rozhodovala odborná porota, v kategórii Hlas e-commerce komunity mal posledné slovo samotný trh. Do hlasovania v tejto kategórii sa zapojili tisícky ľudí z celého Slovenska.

Porotu tvorili osobnosti ako Jakub Jarabica (Upterdam, Venalio, Blueweb), Michal Král (Eshopový kráľ), Štefan Polgári (Dognet, Ecommerce Bridge), Dávid Dupkala (24pay), Ivana Molnárová (Alyra), Michal Pastier (Darwin & the Machines) a Michal Truban (Bezcyklenia.sk).

Slávnostný večerný ceremoniál moderovala Lenka Buchláková, ktorá podujatiu dodala profesionálnu atmosféru a energiu, akú si takéto ocenenie zaslúži. Okrem trofejí si finalisti odniesli aj zaslúžený potlesk a pozornosť celej komunity.

Upterdam Awards odštartovali vo veľkom štýle a ukázali, že silné príbehy netreba hľadať za hranicami. Už teraz sme zvedaví, kto zabojuje o ocenenia v ďalšom ročníku.

Viac informácií a víťazov nájdete na awards.upterdam.sk.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite