Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

.týždeň v ekonomike
.týždeň

Verné Slovo

.časopis .týždeň v ekonomike

Sú všetky médiá proti Ficovej vláde? Nie sú. Je tu jedna výnimka – výnimočná nie v tom, že nie je „proti“, ale v tom, že je priam „za“. Čítanosť týždenníka Slovo má síce pri porovnaní s popularitou Smeru veľké rezervy, o Ficových voličov sa však naozaj snaží.

.týždeň

Rýchlejšie ako v banke

.časopis .týždeň v ekonomike

Som sporiteľom II. piliera a verím svojej DSS. Každoročne dostávam výpis o svojom účte, na ktorom vidím, koľko prostriedkov som vložil a aké je ich zhodnotenie. Je vyššie ako keby som mal peniaze v banke.

.týždeň

Finta „Valentovič“

.časopis .týždeň v ekonomike

„Ak štátom, ako je Kanada, Holandsko alebo Dánsko stačí jedna poisťovňa, myslíme si, že môže stačiť aj Slovensku,“ tvrdí Vlasta Pinterová, jedna z

.týždeň

Pijavica na Dunaji

.časopis .týždeň v ekonomike

Bratislavu vystihujú prívlastky „drahá, veľká, rýchla“ a

.týždeň

Brigádnická škola života

.časopis .týždeň v ekonomike

Trh práce opäť pocítil váhu študentských prázdnin. Pracovné pozície sú zaplavené brigádnikmi. Čo všetko sa spája s letnými brigádami?

.týždeň

Keď zaveje od Sahary

..ako je to (s)právne .týždeň v ekonomike

Tropické teploty zasiahli Slovensko naozaj vážne. Skoro by neprekvapilo, keby pri Dunaji vyrašila nejaká tá palma. Okrem iného to prinieslo aj otázky – napríklad o vplyve podnebia na spoločnosť.

.týždeň

Prečo je iPhone úspešný?

.časopis .týždeň v ekonomike

Pred dvoma týždňami do sveta mobilnej komunikácie vstúpil hráč, ktorého nemožno prehliadnuť. Spoločnosť Apple začala predávať svoj iPhone a všetci sa opäť pýtajú: v čom je vlastne tajomstvo jej úspechu?