Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

TLAČ Nová vizáž

.časopis .udalosti

Hospodárske noviny presne po roku a šiestich dňoch od posledného redizajnu opäť zmenili svoju vizáž.

Hospodárske noviny presne po roku a šiestich dňoch od posledného redizajnu opäť zmenili svoju vizáž. Zväčšili formát, ubrali agresívnu oranžovú farbu a celkovou podobou sa opäť (a správne) priblížili svojim sesterským českým „Hospodárkam“. Zmeny sa však netýkajú len grafickej úpravy. Šéfredaktor Tomáš Kurtanský v editoriali prisľúbil   pravidelné analýzy domácej a svetovej ekonomiky i väčší priestor pre názorovú rubriku. Kým pri prvom sľube nastala už v prvý týždeň evidentná zmena k lepšiemu, názorová strana/dvojstrana je stále slabá. K plusom názorovej strany patrí, že na nej často prebiehajú zaujímavé diskusie externých autorov (napríklad minulotýždňová výmena názorov o rokovaniach vlády s DSS), mínusom je, že HN nemajú vlastného komentátora, ktorý by obstál napríklad v konkurencii so SME. Rubrika  stále nemá v novinách vyhradené stabilné miesto a názory sú často vytlačené polstranovou inzerciou. Úplnou novinkou, ktorú HN minulý týždeň priniesli, je lifestylový magazín Prečo nie?!, vyrábaný v spolupráci s českými HN. Zaujímavé pôvodné reportáže zo sedemhviezdičkového milánskeho hotela Town House Galleria či z luxusnej bratislavskej Central Passage sa tu striedajú s bulvárnejšími, ale nie lascívnymi článkami o autách a obľúbených značkách majiteľa reklamnej agentúry a módnej návrhárky. Hospodárske noviny sa v poslednom čase snažia stať všeobecným denníkom, teda novinami, ku ktorým si už netreba kupovať druhé. Napriek veľkej fluktuácii redaktorov sa im to celkom darí. Azda sa im podarí presvedčiť o tom aj čitateľov.
.mh
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia
.neprehliadnite