Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Neetický bilbord?

.časopis .udalosti

Arbitrážna komisia Rady pre reklamu rozhodla, že kampaň Právo na život, ktorá na bilbordoch znázorňuje zničený plod po interrupcii, je neetická, teda je v rozpore s etickým kódexom Rady pre reklamu.

Arbitrážna komisia Rady pre reklamu rozhodla, že kampaň Právo na život, ktorá na bilbordoch znázorňuje zničený plod po interrupcii, je neetická, teda je v rozpore s etickým kódexom Rady pre reklamu. Komisia požiada organizátorov kampane o prelepenie bilbordov. Podľa vyjadrenia Jarmily Grujbárovej, predsedníčky komisie, kampaň nebola pripravená s pocitom zodpovednosti voči všetkým cieľovým skupinám, najmä voči deťom.“ Komisia si však uvedomuje, že jej rozhodnutie a prípadná iniciatíva na prelepovanie bilbordov celej kampani vlastne len pomôžu. Jedna z organizátoriek kampane, Jana Tutková, odmieta výrok, že ich kampaň Právo na život je neetická. „Umelý potrat je neetický,“ vyhlásila. Kampaň organizovalo Európske centrum pre bioetickú reformu a občianske združenie Pastor bonus pri príležitosti 50. výročia legalizácie interrupcií v bývalom Československu.
.eč, SITA
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite