Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Vek je len číslo

.časopis .udalosti

Ak bol internet donedávna korzom pre mladistvých, všetko sa mení. Je pravda, že starší užívatelia internetu nie sú zriedkavým javom – ak za starších považujeme tých nad 35 či 40 rokov.

Ak bol internet donedávna korzom pre mladistvých, všetko sa mení. Je pravda, že starší užívatelia internetu nie sú zriedkavým javom – ak za starších považujeme tých nad 35 či 40 rokov. Dosiaľ však brázdili vlny svetovej siete väčšinou profesionálne, a ak za zábavou, tak v podstate osamotene. Bolo ich veľa, no neboli zjednotení. Najnovší internetový trend teraz prináša vznik takzvaných social sites, stretávacích stránok pre starších a pokročilých. Generácia dnešných štyridsiatnikov, nehovoriac o ešte starších, sa doteraz len prizerala, ako ju MySpace a podobné virtuálne klubovne pre mladých v podstate ignorujú. Ale dnes majú aj päťdesiatnici svoje stránky: Eons či Multiply... a mnoho ďalších miest, kam sa môžu pri hľadaní kamarátov vypraviť. Prúd investícií dokazuje, že podobné stránky majú aj obchodný potenciál. Podľa The New York Times sa starší užívatelia internetu vyznačujú niekoľkými vlastnosťami, ktoré majú zadávatelia reklám radi: sú, samozrejme, lepšie finančne zabezpečení, a predovšetkým nie sú „internetovo promiskuitní“. Teda nepreskakujú zo stránky na stránku, ale keď sa im už nejaká tá social site zapáči, tak sa jej držia. „Tínedžeri sú príliš rýchli – pomotajú sa vám po stránke, stoja vás veľa peňazí a potom odídu,“ citovali NYT slová Paula Kedroskyho, ktorý patrí k avantgarde internetového podnikania. Okrem toho uviedli, že VantaPointVentures, spoločnosť, ktorej peniaze pomohli stvoriť MySpace, investuje do stránky Multiply, ktorá sa orientuje na kamarátske združovanie ľudí, ktorí už dávnejšie vyšli z puberty. „Podeľte sa o svoj život s priateľmi,“ znie motto tejto stránky a už jej dizajn naznačuje, že chce prilákať nový typ zákazníkov: tých, ktorí chcú kvalitu, stálosť a starostlivosť. Vek je možno len číslo, ale pre biznis, zdá sa, značne atraktívne.
.mg
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia
.posledné
.neprehliadnite