Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Akcia .týždňa: Presvedč jedného nevoliča

PR pre radar

.časopis .udalosti

Dve tretiny občanov Českej republiky sú stále proti americkému radaru – nič optimistickejšie sa česká vláda z prieskumov verejnej mienky už dávno nedozvedá.

Dve tretiny občanov Českej republiky sú stále proti americkému radaru – nič optimistickejšie sa česká vláda z prieskumov verejnej mienky už dávno nedozvedá. A tak padlo rozhodnutie, že radar, ktorý má patriť k obrannému protiraketovému systému a proti ktorému protestuje aj Rusko, treba občanom „predať“ prostredníctvom kampane. Zámer vlády oznámil Českej tlačovej agentúre vládny splnomocnenec Tomáš Klvaňa. Kampaň by sa podľa jeho slov mala spustiť na jeseň a vláda dúfa, že ňou Čechov o nutnosti americkej základne na svojom území presvedčí. Bude to zrejme dobre platená zákazka a agentúry pracujúce v oblasti public relations, z ktorých si vláda vyberie v konkurze dodávateľku kampane, si už brúsia zuby. Otázka znie, či sa reklamné ťahy ukážu ako všemocné. Radar predsa len nie je akciový tovar v hypermarkete ani najnovší model mobilu, ktorý všetci musia mať...
.mg
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite