Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Ušami Michala Kaščáka

.michal Kaščák .časopis .osobnosti

Analýza. Mimoriadne šťastná metóda, o

Analýza. Mimoriadne šťastná metóda, o ktorej ešte nedávno spievala Slobodná Európa, že dokázala hovno (citujem umelecké dielo, tak nebuďte zase takí prudérni, veď aj fekálne vozidlo volajú všetci hovnocuc, len v oficiálnom styku ho voláme pseudonymom). Analýza zažíva svoj zlatý vek.
Ľudia pomaly zabúdajú na oči a uši a začínajú sa spoliehať na dotazníky. Vďaka moderným technológiám sa dá analyzovať kdekoľvek, čokoľvek a dokonca aj ktokoľvek (vidíte — slovo koľvek nič neznamená a predsa s vhodným partnerom dokáže obsiahnuť priam celý vesmír). Mohli by ste nám predložiť analýzu vašej cieľovej skupiny?
Ako viete, čo máte robiť, keď túto analýzu nemáte? Dalo by sa dosiahnuť isto viac, keby ste mali spracovanú podrobnú analýzu vášho priemerného adresáta, keby ste poznali jeho očakávania, túžby, sociálne postavenie a možnosti. Začnite kvantitatívnymi znakmi a prejdite ku kvalitatívnym, podľa výsledkov si stanovte cieľ a držte sa zadania, potom môžete z vašej slobodnej činnosti vytrieskať naozaj oveľa viac. Tieto rady sa netýkajú nejakého priemyselného odvetvia, čoraz viac sa týkajú kultúry. (Slovo viac je vraj druhé najpoužívanejšie po spojení Coca Cola Vianoce).V hudbe existujú tímy, ktoré ušijú váš najnovší album na mieru. Texty, hudba, image — všetko urobíme za vás, vy budete len tí slávni. Samozrejme, navonok sa budeme všetci tváriť, akoby ste boli rebeli najhrubšieho zrna, ktorí pohŕdajú hudobným biznisom. Tak to vyšlo v analýze. Beriete? Aj festivaly sa dajú pripraviť oveľa adresnejšie. Aj obrazy treba maľovať s tímom skúsených interiérových dizajnérov. Pán maliar, teraz letí žltá a anabolická modrá, z motívov húsenice a železničné stanice. Mali by ste úplne spontánne namaľovať avantgardnú sériu anabolických modrých húseníc na žltých železničných staniciach! To bude mazec! (Tak ako? Je to dobré? Môžeme to zverejniť? Čo na to tím Kalkulačka a syn? Kedy mi už pošlete tú analýzu, aby som nemal vždy v piatok takéto nervy a čitateľ dostal vždy to, čo očakáva? Prosím, urýchlite to, chcem predsa slobodne tvoriť!).
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia
.neprehliadnite