Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Polícia na niti marketérov

.peter Schutz .časopis .týždeň doma

Marketing a komunikačná nadvláda Smeru je asi najzaujímavejšia časť tejto programovo, personálne i inak prázdnej kampane. Ale je tu aj najnovšia pozoruhodnosť.

To, čo sa práve deje, siaha už aj na výsledok volieb: Napriek prevahe a diktátu v mediálnom priestore hlásia prieskumy verejnej mienky prepad vládnej strany, ktorý už má znaky trendu, a nie jednotlivého výkyvu.

Na tom už sotva čo zmení Maďaričova krízová improvizácia – akási programová konferencia. Jej štvrtkové ohlásenie na sobotu je jasným znakom toho, že aj interné prieskumy Smeru zrejme pritakávajú päťpercentnému prepadu vo Focuse. Pokiaľ Smer nepríde s akousi ďalšou „bombou“ (sociálny balíček No.4 či ďalšie „kompro“ na niekoho z opozície), nádeje Fica & spol. na zvrátenie klesajúceho trendu budú limitované poslednými dvoma témami – návratom utečeneckej kauzy do ohniska diania, o čo sa Fico pokúsi na samite V4, alebo pokračovaním diskreditácie jedného opozičného zoskupenia daňovou aférou.

 

Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.

predplatiť

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia
.posledné
.neprehliadnite