Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

TELEVÍZIE Návrat z kratšej cesty

.časopis .udalosti

Stalo sa to, čo viacerí mediálni analytici predpovedali: Televízia Markíza priznala chybu a vrátila sa k pôvodnému formátu Televíznych novín o 19. hodine.

Stalo sa to, čo viacerí mediálni analytici predpovedali: Televízia Markíza priznala chybu a vrátila sa k pôvodnému formátu Televíznych novín o 19. hodine.
Hovorkyňa televízie nezabudla zdôrazniť, že tak konajú „na žiadosť divákov“. Diváci svoju žiadosť prejavili jednoznačným spôsobom: šťuknutím gombíka na diaľkovom ovládači. Rozdelenie Televíznych novín na Headlines (nech žije slovenčina!) a Televízne noviny Dnes jednoducho nebol dobrý nápad. 
Vidina, že sa na tomto atraktívnom čase s približne miliónom verných divákov bude dať zarobiť ešte oveľa viac, sa ukázala iba vidinou. Diváci začali húfne odchádzať k novým formátom na STV a na TV JOJ.  Markíza zjavne precenila trpezlivosť diváka, ale aj množstvo zaujímavých udalostí, ktoré sa za deň na Slovensku stanú a ktoré možno spracovať do niekoľkosekundového príspevku. Na to, aby bolo v Markíze podrobnejšie zahraničné spravodajstvo či analytickejšie a investigatívnejšie domáce témy, niet ani dostatok ľudí, ani dostatok času a zrejme ani divákov. Tí predsa chcú od televíznych správ komerčnej televízie nekomplikované atraktívne správy v dynamickom švihu s pekne oblečenými a v bulvári dobre predávanými moderátormi. A tak sa v rozšírených správach Markízy nedostatok relevantných domácich udalostí nahrádzal autonehodami, čiernou kronikou či regionálnym servisom. TV JOJ v tom bola predvídavejšia, keď prišla s čistými Krimi novinami, ktoré ponúkajú presne to, čo svojím názvom sľubujú. Nič viac, nič menej.
.eč
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia
.neprehliadnite