Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Akcia .týždňa: Presvedč jedného nevoliča

Treba vedieť, treba mať

.časopis .lifestyle

TREBA SA CHRÁNIŤ: Okuliare pre mediálne hviezdy
Nikdy neviete, kedy si užijete svojich pätnásť minút slávy a či to bude sláva, o ktorú budete stát. Dnes, v časoch, keď už aj mačky nosia na krku kamery, si vás odfotí kdekto, v akejkoľvek nelichotivej situácii a hneď to aj bez vášho súhlasu vyvesí na internet. Áno, brániť sa dá aj tak, že sa budete správať za každých okolností tak slušne, že žiadna fotka nebude pre vás kompromitujúca. Ale ešte sa na to treba pozrieť aj z estetickej stránky, kto stojí o neretušované fotky s dvojitou bradou či slinkou v kútiku úst? Pre tých, čo sa chcú chrániť pre nechcenou foto-publicitou preventívne, sú tu nové okuliare nazvané Paparazzi Shades zo stránky Urban Outfitters za smiešnych 12 dolárov plus poštovné. Keď už vás to neuchránia pred publicitou, tak pred slnkom určite. TREBA VČELÁRČIŤ: Úle pre mestských včelárov
O tom, že na svete podozrivo ubúda včiel, sa hovorí už dlhšie. Firma Philips teraz prišla s konceptom, ktorý chce aj mestského človeka zapojiť do ich záchrany a ponúka mu úľ do paneláka plus továrničku na vlastný med ku tomu. Dvojdielny úľ má v časti umiestnenej zvonku miesto na kvety a malý tunel pre včely. Tým sa dostávajú včely do druhej časti, ktorá je priamo v byte pod skleneným poklopom a včely v nej tvoria svoje medové plásty. Philips vyzýva ľudí, aby sa zapojili do diskusie na komunitnej stránke Design Probes, kde v spolupráci s čitateľmi tvoria a skúšajú nové nápady. Práve tam sa ozývajú hlasy včelárov, že myšlienka je to síce pekná, ale včely nie sú hračka a nesprávne opatrovanie je pre ne horšie ako včelí mor. TREBA DRAŽIŤ: Hodina fotografie deťom
Tri dobré pocity v jednom sa dajú získať na benefičnej aukcii Hodina fotografie deťom, ktorá sa bude konať už desiatykrát 22.11. v hoteli Sheraton v Bratislave. V prvom rade je to pocit, že pomáhate dobrej veci, potom pocit, že získate do vlastníctva umenie a do tretice pocit víťazstva. To všetko v prípade, že sa vám podarí vylicitovať si jednu z fotografií, ktoré do aukcie venovali významní slovenskí a českí fotografi.  Od roku 2001 sa už takto vydražilo 533 fotografií, doposiaľ najdrahšou bola  minulý rok fotografia Martina Machaja za 2 800 €. Dražiť bude SOGA a nás teší najmä fakt, že medzi uznávanými autormi dražených fotografií sú i kmeňoví spolupracovníci týždňa Andrej Bán a Boris Németh (na obrázku). TREBA VSTÁVAŤ: Kreatívne utorkové ráno
Akcia Kreatívne ráno je kreatívny nápad, ktorý sa už ujal všelikde vo svete a my dúfame, že sa bude kopírovať aj v iných slovenských mestách. Chutné raňajky, príjemné posedenie na vakoch a ešte ku tomu krátka prednáška zaujímavého človeka a priestor pre otázky. Káva a vstup zadarmo. Pekné a mimoriadne inšpiratívne prebudenie pre tých, čo si môžu dovoliť stráviť takto čas od pol deviatej do desiatej. Kreatívne ráno organizujú v KC Dunaj v Bratislave a na prvom už prednášal cestovateľ Ľubo Felner pred dvoma týždňami. Keďže akcia sa má konať každú druhý utorok, ďalším hosťom, už tento utorok, je výtvarník Boris Ondreička, kurátor a riaditeľ o.z. tranzit.sk, a tiež spevák a textár skupiny Kosa z nosa. Ďalším hosťom by mal byť 6.12. dizajnér a pedagóg Ferdinand Chrenka.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite