Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ktoré recepty sú na Slovensku najobľúbenejšie?

Ktoré recepty sú na Slovensku najobľúbenejšie?

.sponzorované .promotion 21.12.2021

Podľa štatistík zo stránky kuchynalidla.sk medzi TOP receptami nájdeme tradičnú klasiku, akou sú nepochybne napríklad bryndzové halušky či cesnaková polievka, ale aj zdravé, moderné fajnotky ako cuketové placky či hokkaido polievka.

Ako udržateľný je váš domov?

Ako udržateľný je váš domov?

.sponzorované .promotion 21.12.2021

Nový prieskum odhalil, že iba tretina majiteľov nehnuteľností (36 %) sa skutočne zaujíma o to, aby výrobky zakúpené pri renovácii domu pochádzali z udržateľných materiálov. Top prioritou ostáva cenová dostupnosť (79 %).

BILLA pre veľký záujem predlžuje Vianočnú lotériu

BILLA pre veľký záujem predlžuje Vianočnú lotériu

.sponzorované .promotion 20.12.2021

Spoločnosť BILLA reaguje na pozitívnu zákaznícku odozvu na svoju Vianočnú lotériu. Hru so sociálnym rozmerom, v ktorej všetky žreby ukrývajú garantovanú výhru, tak neukončí v pôvodnom termíne 14.12., ale v posledný decembrový deň.

Lidl dá na mzdy o 8 miliónov eur viac, potvrdzuje pozíciu retailového lídra

Lidl dá na mzdy o 8 miliónov eur viac, potvrdzuje pozíciu retailového lídra

.sponzorované .promotion 20.12.2021

Diskont sa rozhodol zvýšiť zamestnancom mzdy a predajniach a skladoch od 01.01.2022, svoje mzdové náklady tým zvýši medziročne o 8 miliónov eur.

Nadácia COOP Jednota pomáha už 20 rokov

Nadácia COOP Jednota pomáha už 20 rokov

.sponzorované .promotion 20.12.2021

Nadácia najväčšieho slovenského obchodného reťazca pôsobí na Slovensku už dve dekády. Od svojho založenia v roku 2001 vynaložila na podporu nemocníc, obcí, miest, ale aj na individuálnu a sociálnu pomoc viac ako päť miliónov eur.

Čítajte .týždeň cez Vianoce, aj po celý rok

Čítajte .týždeň cez Vianoce, aj po celý rok

.redakcia .promotion 16.12.2021

Najkrajšie sviatky v roku sú o chvíľu tu a my sme si pre vás pripravili pár vianočných tipov na darčeky, ktorými určite potešíte svojich blízkych. Všetky knihy nájdete v našom e-shope alebo sa zastavte osobne v .klube pod lampou na Partizánskej 2.

Na Slovensko mieri Cirque du Soleil s predstavením Corteo!

Na Slovensko mieri Cirque du Soleil s predstavením Corteo!

.sponzorované .promotion 16.12.2021

Podujatie plné kontrastov ponúkne poslednú rozlúčku klauna vo veselej perspektíve. Vystúpenie svetoznámeho Cirque du Soleil divákov vtiahne prostredníctvom predstavenia Corteo do tajuplnej atmosféry medzi nebom a zemou.

Vyrazte na bežky: Základná výbava pre začiatočníkov, ktorá sa vám bude hodiť

Vyrazte na bežky: Základná výbava pre začiatočníkov, ktorá sa vám bude hodiť

.sponzorované .promotion 15.12.2021

Obľúbenosť bežeckého lyžovania naberá v posledných rokoch na obrátkach. Bežkovanie v rozprávkovej zimnej krajine má pozitívny vplyv na vaše telo aj myseľ, tak prečo to neskúsiť? Nikdy nie je predsa neskoro. Okrem toho ide o dostupný šport pre každého, kde nároky na výbavu nie sú až také veľké. Pripravili sme si pre vás kontrolný zoznam vecí, ktoré budete určite potrebovať.

Najdôležitejšia výbava, ktorá sa o váš úspech na poľovačke postará

Najdôležitejšia výbava, ktorá sa o váš úspech na poľovačke postará

.sponzorované .promotion 15.12.2021

Poľovníctvo patrí k jednému z najstarších remesiel, ktoré bolo v minulosti dokonalým zdrojom obživy. Dnes je skôr záľubou, komunikáciou, vášňou, priateľstvom, inšpiráciou, ochranou zvierat, prírody a fascináciou. Aby si ale každý jeden človek mohol tieto vlastnosti a výhody poľovníctva užívať plnými dúškami, je dôležité, aby sa na túto aktivitu dobre pripravil.

BILLA prichádza s novou kampaňou. Pozornosť v nej upriamuje na pomoc jednorodičom v projekte CHLEBODARCA

BILLA prichádza s novou kampaňou. Pozornosť v nej upriamuje na pomoc jednorodičom v projekte CHLEBODARCA

.sponzorované .promotion 15.12.2021

Aj ty môžeš byť hrdinom! Taký je názov novej kampane spoločnosti BILLA, ktorej cieľom je podpora charitatívneho projektu CHLEBODARCA. Kampaň pracuje s postavou hrdého chlebodarcu, ktorý v náročnej dobe nezištne pomáha neúplným rodinám. V rámci projektu putuje jeden cent z každého predaného chleba v predajniach BILLA na pomoc ľuďom, ktorí to najviac potrebujú.