Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Treťou najčastejšou „chorobou“ u detí je zubný kaz. Union ponúka rodičom možnosti, ako pri starostlivosti o detské zúbky ušetriť

Treťou najčastejšou „chorobou“ u detí je zubný kaz. Union ponúka rodičom možnosti, ako pri starostlivosti o detské zúbky ušetriť

.sponzorované .promotion 31.05.2023

Medzinárodný deň detí sa spája s oslavami, tie zas kráčajú ruka v ruke s dobrotami od výmyslu sveta. Pojedanie sladkostí však v rodičoch neraz vzbudí dilemu, ako sa starať o detský chrup a či nie je vhodné konzumácii sladkostí radšej predchádzať.

Dobré rozprávky, ktoré skutočne víťazia nad zlom, sú späť

Dobré rozprávky, ktoré skutočne víťazia nad zlom, sú späť

.sponzorované .promotion 26.05.2023

Napíšme spolu príbeh ako z rozprávky, vyzýva Lidl veľkých i malých.

Dualisti o praxi: Sme súčasťou všetkých procesov

Dualisti o praxi: Sme súčasťou všetkých procesov

.sponzorované .promotion 25.05.2023

Školský rok 2022-2023 sa pomaly končí a štvrtáci prechádzajú maturitným obdobím. Školské lavice v júni opustia historicky prví absolventi duálneho vzdelávania v odbore Obchodná akadémia pod vedením dm drogerie markt. V rámci skúšky dospelosti zúročili všetky vedomosti, ktoré počas štyroch rokov praxe nadobudli. Ich zameraním boli financie, personalistka a kontroling v centrále spoločnosti. „Nie sme tu len naoko. Sme súčasťou všetkých procesov, podieľame sa na chode dm-ky a to je skvelé!“ hodnotia prax absolventky.

Grantová výzva Školy na zelenú. dm poskytla príspevok na fotovoltické panely v sume takmer 83 000 eur

Grantová výzva Školy na zelenú. dm poskytla príspevok na fotovoltické panely v sume takmer 83 000 eur

.sponzorované .promotion 23.05.2023

Začiatkom tohto roka vyhlásila spoločnosť dm drogerie markt prostredníctvom svojho nadačného fondu vedeného v Nadácii Pontis grantový program Školy na zelenú, čím sa rozhodla podporiť projekt inovatívneho využívania energetických zdrojov. V rámci tohto programu tak venovala vybraným školám finančný príspevok určený na inštaláciu fotovoltických panelov, ktoré im pomôžu fungovať udržateľnejšie a zároveň znižovať náklady na energie. Ten činil 5 percent z celkového denného obratu realizovaného v e-shope mojadm.sk a vo všetkých predajniach dm počas iniciatívy Giving Friday vyhlásenej v novembri 2022, do ktorej zákazníci prostredníctvom svojich nákupov venovali 59 861 eur. Túto sumu sa dm rozhodla navýšiť až na 82 843 eur a podporiť tak tri projekty – po jednom na západe, v strede a na východe Slovenska.

SPECTRUM Tower: Revolučná koncepcia kancelárií už aj na Slovensku

SPECTRUM Tower: Revolučná koncepcia kancelárií už aj na Slovensku

.sponzorované .promotion 23.05.2023

Jedinečný koncept organických kancelárií – SPECTRUM Tower vznikol v bývalej budove Tatrabanky a prináša 7 unikátnych riešení, ktoré tieto priestory robia atraktívne pre nájomníkov a váš biznis.

Diverzita a inklúzia, ktorú vníma aj zákazník

Diverzita a inklúzia, ktorú vníma aj zákazník

.sponzorované .promotion 22.05.2023

Princípy rôznorodosti, rovnakého zaobchádzania a začlenenia fungujú v McDonald’s nielen teoreticky či na papieri. Stretávajú sa s nimi aj zákazníci pri každodennom kontakte s personálom obľúbenej siete reštaurácií. Tá ponúka šancu pracovať každému, kto dokáže uplatniť svoj potenciál a talent. Do svojich kolektívov začleňuje zdravotne znevýhodnených, cudzincov, slobodné matky a samoživiteľov, ale aj rôznorodé menšiny, dôchodcov a študentov. Pri príležitosti prebiehajúceho mesiaca diverzity v McDonald’s, sme na krátky rozhovor oslovili troch zamestnancov.

HELLA: Technologický líder na Slovensku

HELLA: Technologický líder na Slovensku

.sponzorované .promotion 22.05.2023

Pozrite sa, akým vývojom prešli za posledných 20 rokov domáce závody koncernu HELLA.340 miliónov. Taký je počet svetiel a ďalších svetelných výrobkov pre osobné a nákladné automobily, ktoré doteraz vyrobili zamestnanci koncernu HELLA na Slovensku. Prvé závody svetoznámeho výrobcu autoosvetlenia na Slovensku práve oslavujú 20 rokov svojej histórie. Za tento čas sa vypracovali na technologickú špičku a ich príbeh ukazuje, že Slovensko dokáže okrem výroby prevziať aj vývoj a udávať globálne trendy.

Dobrá správa pre Slovensko: Táto firma šetrí tisícky ton emisií

Dobrá správa pre Slovensko: Táto firma šetrí tisícky ton emisií

.sponzorované .promotion 19.05.2023

Úspora emisií zo strany Lidla predstavuje ročnú produkciu približne 5500 Slovákov.

Spotrebitelia i odborná verejnosť oceňujú vlastné značky COOP Jednoty

Spotrebitelia i odborná verejnosť oceňujú vlastné značky COOP Jednoty

.sponzorované .promotion 19.05.2023

Maloobchodná sieť COOP Jednota potvrdila povesť obľúbeného predajcu privátnych značiek. V každoročnom veľkom spotrebiteľskom prieskume Voľba spotrebiteľa - Najlepšia novinka 2023 uspela v štyroch kategóriách. Prácu domáceho reťazca ocenila i odborná porota súťaže Hermes Komunikátor roka a vlastná značka zabodovala aj na medzinárodnej úrovni.

Ďalší úspech v BILLA: Značka Clever získala ocenenie Superbrands

Ďalší úspech v BILLA: Značka Clever získala ocenenie Superbrands

.sponzorované .promotion 19.05.2023

Medzinárodný program oceňovania značiek Superbrands potvrdil, že sieť supermarketov BILLA je lídrom v kvalite ponúkaných produktov. Svoju prestížnu pečať udelil na rok 2023 aj značke Clever, ktorá je vôbec prvou privátnou značkou spoločnosti BILLA na Slovensku, fungujúcou už od roku 2002. V súčasnosti značka Clever ponúka potravinový aj nepotravinový sortiment predstavujúci viac ako 250 kvalitných produktov za výhodné ceny.