sme mylne zvyknutí chápať vzdelávanie ako polouzavretý interval. Dieťa sa od malička nemôže neučiť, ale v istom veku s tým už treba prestať a treba začať pracovať a žiť.
Lenže dnešná doba, keď technologický pokrok na míle predbehol náš kultúrny rozvoj a sebapoznávanie, vyústila do toho, že učiť sa musí byť celoživotným procesom. A to nezasahuje len odborné a technické vzdelávanie, ale taktiež humanitné, o čom svedčí súčasná postcovidová pandémia výziev v oblasti duševného zdravia. Samota, úzkosť, depresie, suicidalita, stres, hnev, vyhorenie, strata zmyslu života, motivácie atď.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.