na kritickú glosu režiséra Víta Klusáka, adresovanú Babišovmu marketérovi Prchalovi, ten reagoval slovami: „Ja by som to napísal lepšie.“ Mal povedať „sledovanejšie“.
Desí ma tandem mizerný politik – zručný marketér. A úplne najviac herec a politik v jednej osobe, ktorých marketéri milujú obzvlášť. Je to ako zlý sen.
Ten zlý sen mi pripomína starú povesť o potkaniarovi, ktorý spolu s komplicmi za zvukov ľúbivej melódie vedie ľudí do záhuby. Vďaka nim sa uberáme k priepasti radostne.
Skrátim to: marketéri v službách potkaniarov sú zlo. Sypať si dodatočne popol na hlavu s tým, že som naletel, ako milióny iných, je prinajlepšom pokrytectvo.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.