otázka znela: „Odkiaľ sa berú politici, ktorí vidia zmysel svojich rol v urputnom boji o viac a ešte viac moci, viac a ešte viac voličov získaných „klamlivou reklamou“? A odkiaľ sa berú agentúry, ktoré týmto neférovým politikom vychádzajú v ústrety? A odkiaľ sa berú voliči, ktorí sa nechajú zlákať klamlivou reklamou od neférových politikov?
Moja laická hypotéza znela: To bude nadrozmerným egom tých politikov, chamtivosťou marketérov a zneistenými ľuďmi, ktorí vzývajú „veľkého záchrancu“, aby ich zbavil osobných strachov, neistoty a problémov.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.