Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Akcia .týždňa: Presvedč jedného nevoliča

Očami Doroty Nvotovej: Influenceri

.dorota Nvotová .stĺpčeky .očami Doroty Nvotovej

Na Blízkom východe, myslím, že to bol Dubaj, otvárajú nový študijný odbor. Môžete študovať, ako sa stať influencerom. Normálne na výške. „Čoho sme sa to dožili?“ zišlo mi na um ako prvé.

Očami Doroty Nvotovej: Influenceri Natália Ložeková / natalialozekova.sk

ak teda správne rozumiem funkcii influencera, je to človek, ktorý ovplyvňuje. A nechá sa sponzorovať rôznymi firmami, barteruje, a potom propaguje daný produkt. Čiže niečo, čo robím odjakživa. Začínala som vybarterovanými letenkami, potom som napísala cestopis, nafotila alebo inak vrátila späť nejakú protihodnotu. Neboli ešte instagramy, stačilo vytlačiť logo sponzora na cédečko, knihu, či nosiť na koncerty banner. Takmer všetci populárni ľudia to do nejakej miery robili. 

Dnes sa vďaka youtubom a instagramom môže každý za niekoho takého pasovať. A je to správne! Rôznym ľuďom bez toho správneho backgroundu sa otvorili možnosti na to, aby ukázali, čo v nich je. Ak nič, bublina spľasne. Ak niečo, talent zrazu dostane priestor. To je tá pozitívna časť.

„Cestovateľka. Alebo len celebrita predávajúca svoje súkromie.“

 

Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.

predplatiť

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite