uplynulý týždeň ešte neukázal nič. Zemanova kampaň (platená z netransparentných zdrojov) nasadila inzeráty, v ktorých sa snaží hrať na strach z blízkovýchodnej migrácie. Vzbudilo to skôr pobavenie: migračná vlna už zmizla z titulných strán, navyše je ťažké ju spojiť s doteraz apolitickým šéfom Akadémie vied a profesorom chémie Drahošom. Predsa len je to však téma, ktorá by mohla pridať hlasy Zemanovi. Podľa sociologických analýz totiž k prvému kolu prezidentských volieb neprišlo asi 200-tisíc ľudí, ktorí v októbri do snemovne volili proticudzineckú stranu cynického obchodníka Tomia Okamuru.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.