Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Skupina Schwarz dosahuje veľké pokroky pri napĺňaní cieľov stratégie REset Plastic

.sponzorované .promotion

Skupina Schwarz, ktorá je známa svojím pokrokovým prístupom k obehovému hospodárstvu, sa rýchlo približuje k naplneniu svojich cieľov v rámci celokupinovej plastovej stratégie REset Plastic. Vďaka intenzívnej spolupráci a synergii spoločností Schwarz Produktion, Lidl a Kaufland, ako aj spoločnosti PreZero, dosahuje už teraz skupina veľké úspechy na medzinárodnej úrovni, aj na úrovni jednotlivých krajín.

Skupina Schwarz dosahuje veľké pokroky pri napĺňaní cieľov stratégie REset Plastic

potvrdzujú to aj nasledovné čísla za rok 2021: 

Spoločnosti Kaufland a Lidl (spoločne za všetky krajiny, v ktorých pôsobia) obmedzili používanie plastov v obaloch vlastných značiek o 18 percent, a tým sa výrazne priblížili k cieľu stratégie REset Plastic, používať do roku 2025 o 20 percent menej plastov. 

Ďalší cieľ skupiny Schwarz sa zameriava na to, aby sa v obaloch vlastných značiek spoločností Kaufland a Lidl, pozostávajúcich z plastu, používalo do roku 2025 v priemere 25 percent recyklátu. V súčasnosti sa vo všetkých krajinách celkovo používa priemerne 14 percent recyklátu. Dosiahnuté výsledky skupiny Schwarz v tejto oblasti možno pripísať predovšetkým úspešnému prechodu od využívania materiálu PET k 100-percentnému rPET (s výnimkou vrchnákov a etikiet) v prípade jednorazových fliaš vyrábaných spoločnosťou Schwarz Produktion. 

Na úrovni všetkých 32 krajín, v ktorých pôsobia spoločnosti  Kaufland a Lidl, dosiahla skupina Schwarz zatiaľ maximálnu recyklovateľnosť pri 50 percentách obalov vlastných značiek – čo zodpovedá presnej polovici stanoveného cieľa. 

Skupina Schwarz nadväzuje na doterajšie úspechy a ďalej rozvíja udržateľné opatrenia, ktoré prispejú k napĺňaniu stanovených cieľov. V rámci ďalšieho postupu sa skupina okrem vylepšení v oblasti zamedzovania používaniu plastov zameriava najmä na používanie recyklátu a zvyšovanie recyklovateľnosti. 

Menej plastov – uzavretý kolobeh: s víziou stratégie REset Plastic hľadí skupina Schwarz do udržateľnej budúcnosti. Každý príspevok v záujme uvedomelého a zodpovedného zaobchádzania s plastmi sa prejaví na celkovom výsledku. Obchodná skupina pracuje v rámci všetkých svojich spoločností neustále na napĺňaní svojich cieľov. 

Ďalšie informácie:

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite