Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Zo Za ľudí odišiel druhý poslanec. Strana stojí pred rozkolom. Strana SaS takisto rokuje, ako ďalej

Lidl garancia: U nás v rade nečakáte!

.sponzorované .promotion

Ak čakáte v rade viac ako 5 minút a nie sú otvorené všetky pokladnice, dostanete od Lidla ospravedlnenie 1 € na svoj ďalší nákup.

Lidl garancia: U nás v rade nečakáte!

Nákup má byť radosť, ale nie nutne zábava na celý deň. Tak znie hlavné posolstvo najnovšej kampane Lidla. Diskont si zakladá na jednoduchosti a navyše poskytuje zákazníkom garanciu, že svoj nákup vybavia rýchlo a pohodlne – Lidl vyhlásil stop čakaniu pri pokladniciach. 

„Všetky naše kampane sú založené na konkrétnych argumentoch. Posolstvá, ktoré chceme zákazníkom sprostredkovať, vždy vychádzajú z niečoho uchopiteľného, komunikujeme naše silné stránky. Inak tomu nie je ani teraz, a preto sme do našej kampane začlenili a veľmi otvorene komunikujeme prísľub o tom, že u nás zákazníci v rade nečakajú,“ uviedol marketingový riaditeľ diskontného reťazca Branislav Brzula, ktorého doplnil konateľ zodpovedný za oblasť predaja Miroslav Růžička. „Jednoduchosť je pojem, ktorý nás ako diskont definuje. Či už ide o procesy, skladbu tovaru či rýchlosť nákupu. Našim zákazníkom šetríme nielen peniaze, ale aj čas. Sme presvedčení, že u nás nakúpia rýchlo a jednoducho, čo je momentálne ešte dôležitejšie než doteraz,“ povedal M. Růžička a dodal: „Chceme zákazníkom, ktorí majú z minulosti skúsenosť s dlhším čakaním v rade ukázať, že sme sa v tejto oblasti výrazne zlepšili a sme dokonca ochotní ísť ´s kožou na trh´.“

Ako Lidl garancia funguje? Ak čakáte v rade viac ako 5 minút a nie sú otvorené všetky pokladnice, dostanete od diskontu ako ospravedlnenie nákupnú poukážku v hodnote 1 €. Prísľub platí vo všetkých 144 predajniach obchodného reťazca na Slovensku. Lidl už v minulosti v kampani „Viac času na príjemné veci“ na základe prieskumu verejnej mienky dokázal, že ľudia nechcú zbytočne dlho tráviť čas nakupovaním potravín a vyberať si z tisícok produktov, v mnohých prípadoch identických. V Lidli majú zákazníci všetko potrebné na dosah ruky, nestrácajú čas v davoch ľudí či blúdením medzi mnohými regálmi. 

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia
.posledné
.neprehliadnite