Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Na Slovensku pribudlo 17 úmrtí na pľúcnu formu ochorenia COVID-19. Minister obrany Jaroslav Naď naznačil návrh o miernejšom lockdowne a následnom plošnom testovaní.

Lidl garancia: U nás v rade nečakáte!

.sponzorované .promotion

Ak čakáte v rade viac ako 5 minút a nie sú otvorené všetky pokladnice, dostanete od Lidla ospravedlnenie 1 € na svoj ďalší nákup.

Lidl garancia: U nás v rade nečakáte!

Nákup má byť radosť, ale nie nutne zábava na celý deň. Tak znie hlavné posolstvo najnovšej kampane Lidla. Diskont si zakladá na jednoduchosti a navyše poskytuje zákazníkom garanciu, že svoj nákup vybavia rýchlo a pohodlne – Lidl vyhlásil stop čakaniu pri pokladniciach. 

„Všetky naše kampane sú založené na konkrétnych argumentoch. Posolstvá, ktoré chceme zákazníkom sprostredkovať, vždy vychádzajú z niečoho uchopiteľného, komunikujeme naše silné stránky. Inak tomu nie je ani teraz, a preto sme do našej kampane začlenili a veľmi otvorene komunikujeme prísľub o tom, že u nás zákazníci v rade nečakajú,“ uviedol marketingový riaditeľ diskontného reťazca Branislav Brzula, ktorého doplnil konateľ zodpovedný za oblasť predaja Miroslav Růžička. „Jednoduchosť je pojem, ktorý nás ako diskont definuje. Či už ide o procesy, skladbu tovaru či rýchlosť nákupu. Našim zákazníkom šetríme nielen peniaze, ale aj čas. Sme presvedčení, že u nás nakúpia rýchlo a jednoducho, čo je momentálne ešte dôležitejšie než doteraz,“ povedal M. Růžička a dodal: „Chceme zákazníkom, ktorí majú z minulosti skúsenosť s dlhším čakaním v rade ukázať, že sme sa v tejto oblasti výrazne zlepšili a sme dokonca ochotní ísť ´s kožou na trh´.“

Ako Lidl garancia funguje? Ak čakáte v rade viac ako 5 minút a nie sú otvorené všetky pokladnice, dostanete od diskontu ako ospravedlnenie nákupnú poukážku v hodnote 1 €. Prísľub platí vo všetkých 144 predajniach obchodného reťazca na Slovensku. Lidl už v minulosti v kampani „Viac času na príjemné veci“ na základe prieskumu verejnej mienky dokázal, že ľudia nechcú zbytočne dlho tráviť čas nakupovaním potravín a vyberať si z tisícok produktov, v mnohých prípadoch identických. V Lidli majú zákazníci všetko potrebné na dosah ruky, nestrácajú čas v davoch ľudí či blúdením medzi mnohými regálmi. 

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia
.posledné
.neprehliadnite