Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Akcia .týždňa: Presvedč jedného nevoliča

Eshop na mieru – tvorba eshopu efektívne

.sponzorované .promotion

Uvažujete nad tvorbou eshopu alebo už eshop prevádzkujete? V tom prípade vám eshop na mieru bude mať čo ponúknuť. Zrýchli prácu s eshopom, prispôsobí sa procesom.

Eshop na mieru – tvorba eshopu efektívne najreklama.sk

v tomto článku sa pozrieme aj na to, ako je možné v dnešnej dobe prevádzkovať eshop bez nutnosti vôbec prísť do kontaktu s tovarom

Pozrieme sa na procesy, ktoré vám vie eshop na mieru automatizovať a ktoré vám ušetria množstvo času pri správe eshopu. Na záver sa pozrieme na to, ako by mal vyzerať moderný webdizajn eshopu  a v akom prípade stačí iba tvorba web stránok miesto eshopu.

eshop na mieru bez vlastného skladu

V dnešnej dobe je možné prevádzkovať eshop aj bez reálneho skladu, dokonca aj bez nutnosti predávaný tovar vôbec na živo vidieť. 

Ako na to? V prvom rade je potrebné nájsť vhodného dodávateľa tovaru, ktorý ponúka spoluprácu formou dropshippingu alebo preposielania objedávok

Dropshipping

Pri dropshippingu vystupujete ako klasický predajca. Tovar predávate priamo, zodpovedáte za prípadné reklamácie a vrátený tovar, taktiež si určujete vlastnú cenovú politiku. Tovar však posiela dodávateľ vášmu zákazníkovi (bez vás).

Vypadá vám takto nutnosť tovar nakupovať vo veľkom, skladovať a zabezpečovať jeho expedícu ku zákazníkovi.

Preposielanie objednávok

Pri preposielaní objednávok vystupujete iba ako sprostredkovateľ predaja. Váš zárobok tvorí provízia, ktorú vám dodávateľ vypláca zo sprostredkovaných objednávok.

Dodávateľ sa stará o všetky bežné procesy ako skladovanie tovaru, odosielanie objednávok a riešenie prípadných reklamácií alebo vráteného tovaru.

tvorba eshopu s plnou automatizáciou

Automatizácia v eshope znamená v prvom rade efektívnu prácu s eshopom. Procesy, ktoré musia prevádzkovatelia eshopu mnoho krát vykonávať zdĺhavou manuálnou činnosťou vie prebrať za vás eshopový systém. Stačí ak sa tvorba eshopu zrealizuje správnym spôsobom. 

Prepojenie eshopu na systém dodávateľa

Ak chcete v eshope predávať tisícky produktov, vkladať ich do eshopu manuálne by bolo časovo veľmi náročné, nehovoriac o ich následnej aktualizácii. 

Eshop s prepojením na dodávateľa dokáže tieto produkty automaticky vkladať, aktualizovať ich dostupnosť a podľa zvolených podmienok nastavovať aj maržu a „baťovské ceny“.

Prepojenie eshopu na skladový / účtovný systém

Predávate vlastný tovar, ktorý máte na spoločnom sklade napr. s ďalšími prevádzkami? Aby zákazníci videli reálnu situáciu na sklade a aby sa nestávalo, že si objednajú tovar, ktorý sa napr. včera vypredal na predajni, potrebujete tieto systémy vzájomne prepojiť na mieru.

Eshop bude posielať informáciu o predaji do skladu a sklad zas informáciu o predaji do eshopu. Dokonalá synchronizácia predíde problémom pri objednávaní.

Prepojenie eshopu na prepravcu

Expedujete denne desiatky objednávok? Nie je nič zdĺhavejšie ako prepisovať údaje z eshopu do systému predajcu. Toto prepojenie umožní exportovať niekoľkými kliknutiami potrebné údaje a zbaví vás zdĺhavého prepisovania.

Párovanie platieb 

Eshop pripravený na mieru dokáže podľa zadaných kritérií aj párovať platby napr. podľa bankového výpisu. Spárované objednávky môžete následne vybaviť hromadne (vygenerovať faktúru, poslať zákazníkom informáciu o expedovaní tovaru, vytlačiť štítky).

Výhoda eshopu na mieru je práve v prispôsobeniach, ktoré vám budú zjednodušovať prácu s eshopom. Ak ešte eshop iba zakladáte, orientujte sa na tvorbu eshopu na mieru.

webdizajn moderného eshopu

Moderný webidzajn musí byť v prvom rade takzvane responzívny. Znamená to, že sa vždy prispôsobí mobilnému zariadeniu, cez ktoré si návštevník eshop prezerá.

Toto prispôsobenie upraví zobrazenie prvkov v eshope tak, aby sa eshop pohodlne ovládal. Zmiznú vodorovné posuvníky, ovládacie prvky sa od seba lepšie oddelia pre pohodlné klikanie prstom.

Okrem vyššieho komfortu práce s eshopom má responzívny webdizajn aj ďalšiu výhodou a tou je dôležitý SEO faktor.

Eshopy bez responzívneho webdizajnu Google penalizuje, teda umiestňuje ich vo výsledkoch vyhľadávania pod eshopy, ktoré sú responzívne. 

Pri tvorbe eshopu jednoznačne dbajte aj na responzívny webdizajn.

tvorba web stránok bez eshopu

Ak plánujete ponúkať iba služby postačovať vám na to bude aj jednoduchá prezentačná web stránka, prípadne rozšírená o objednávkový formulár.

Tvorba web stránok je menej náročná ako tvorba eshopu, aj preto by ste rovnako ako pri eshope mali uvažovať nad web stránkou na mieru.

Takúto web stránku je možné prispôsobiť kompletne podľa vašich predstáv od webdizajnu až po jej funkcie.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.posledné
.neprehliadnite