Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Chystáte sa prezentovať svoju firmu na veľtrhu či výstave?!

.sponzorované .promotion

Myslite na dôkladnú prípravu! Veľtrhy a výstavy sa v súčasnosti tešia veľkej obľube. Sú výnimočnou udalosťou nielen pre firmy ale aj bežného človeka.

Chystáte sa prezentovať svoju firmu na veľtrhu či výstave?!

ponúkajú nám možnosti ako získať produkt či službu, ktorú hľadáme a dlhodobo sa usilujeme o získanie toho najlepšieho, čo nám trh dokáže ponúknuť z  pohľadu ceny a kvality.

Zároveň rozširujú možnosti výberu. Na výstavách a veľtrhoch sa stretneme s množstvom firiem prezentujúcich a ponúkajúcich svoje produkty, služby či myšlienky. Koncentrácia je vysoká a my môžeme porovnávať. Takýmto spôsobom sa dokáže aj bežný smrteľník dostať bližšie k najvychytenejším produktom a službám a čo viac- nájde ich na jednom mieste.

Pre firmy sú veľtrhy a výstavy najefektívnejším spôsobom zacielenia koncového zákazníka. Zákazník prichádza na veľtrh či výstavu sám a má o daný produkt či službu záujem. Nie je nevyhnutná dodatočná selekcia či energia spotrebovaná na zaujatie „nesprávneho“ zákazníka.

Firmy okrem zvyšovania povedomia o značke, majú možnosť nadviazania nových spoluprác a získania nových obchodných partnerstiev. Ak sa teda chystáte na veľtrh alebo výstavu mali by ste sa na túto udalosť v dostatočnom predstihu dobre pripraviť. Minimálne pár týždňov či mesiacov pred touto udalosťou.  Prihláška sa odosiela zvyčajne cca 3 mesiace vopred. V prípade významnejšej udalosti, konanej v modernom kongresovom hoteli a podobných zariadeniach - niekedy aj rok dopredu. 

A na čo myslieť predtým, ako sa na nejaký ten veľtrh či výstavu vyberieme?! Už v prípravnej fáze je rozhodujúce si ujasniť nasledovné:

  • naše očakávania a výstupy z účasti a stratégiu;
  • výšku nákladov, ktoré sme ochotní a schopní investovať;
  • aký spôsob propagácie použijeme a aký typ propagačných materiálov;
  • výber produktov a zamestnancov;
  • Cieľ a stratégia

    Pre podnikateľa je rozhodujúce ujasniť si s akým cieľom na danú udalosť ide. Cieľom môže byť:

  • podpora predaja a zvyšovanie povedomia o značke;
  • získanie nových zákazníkov- nové zákazky;
  • získanie nových obchodných partnerstiev.
  • Na základe vytýčeného cieľa a jeho vyobrazenia v konkrétnych číslach si potom ľahšie stanovíte príslušnú stratégiu. Stratégia je postavená na pilieroch -  ako  kvalitná príprava pred účasťou vašej firmy na veľtrhu či výstave, výber správnych ľudí, ktorí vašu firmu budú reprezentovať a taktika, ktorú zvolíte pri jednotlivých cieľových skupinách. 

    TIP: Dobrou taktikou na takýchto akciách sú aj špeciálne reklamné predmety alebo univerzálne darčeky pre obchodných partnerov. Zaujmú, potešia a zároveň vás aj ako firmu určitým spôsobom spropagujú!

    Náklady

    Už pred podaním prihlášky na konkrétny veľtrh či výstavu je potrebné poznať predbežné náklady, ktoré súvisia s vašou účasťou na tejto udalosti. A popravde, nejde o lacnú záležitosť. Výška nákladov sa dokáže vyšplhať aj na niekoľko tisíc či desiatok tisíc eur. 

    Výška nákladov závisí od: 

  • počtu zamestnancov;
  • počtu dní vašej účasti;
  • veľkosti a prevedenia stánku nevyhnutného pri prezentovaní vašich produktov a služieb a prenajatého priestoru;
  • typu a množstva propagačných materiálov;
  • možností prepravy a cien pohonných hmôt. 
  • Účasť na veľtrhoch a výstavách je však výborným spôsobom ako investovať peniaze s výraznou návratnosťou v budúcnosti. 

    Propagácia a propagačné materiály

    Propagácia je jedným z kľúčových faktorov pri účasti firmy na veľtrhu či výstave. Začneme tým, čo určite budete potrebovať. 

    Ako prvé – zaujímavý promo stánok. Predajcovia ponúkajú výstavné stánky rôznych typov a veľkostí. Vybrať si ten váš môžete aj na internete. V ponuke si voľte možnosti, ktoré vám umožnia modulovať stánok  tak, aby vyhovoval vašim osobným požiadavkám, požiadavkám súvisiacim s priestorom či rozpočtu. 

    Netreba zabudnúť na propagačné materiály ako vizitky, letáky či iné pozornosti, oblečenie pre prezentujúcich zamestnancov a celkový program a priebeh prezentácie. Len potom bude výstava pre vás a vašu firmu tou najlepšou udalosťou, na ktorej si „rozšírite svoje obzory“ a prezentujete firemné hodnoty v tom najlepšom svetle.

    Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
    .diskusia | Zobraziť
    .posledné
    .neprehliadnite