Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Unilever spúšťa súťaž pre vysokoškolákov „Unilever výzva“

.promotion

Spoločnosť Unilever vyhlasuje v Českej a Slovenskej republike súťaž „Unilever výzva“ určenú pre študentov vysokých škôl, ktorá je zameraná na mladých ľudí s inovatívnymi nápadmi v oblasti udržateľného rozvoja.

Unilever spúšťa súťaž pre vysokoškolákov „Unilever výzva“ Spoločnosť Unilever vyhlasuje v Českej a Slovenskej republike súťaž „Unilever výzva“ určenú pre študentov vysokých škôl, ktorá je zameraná na mladých ľudí s inovatívnymi nápadmi v oblasti udržateľného rozvoja. „Chceme mladým ľuďom ukázať, že aj malé veci môžu znamenať veľký rozdiel. Keď sa aj obyčajné, každodenné veci začnú robiť inak po celom svete, je možné zásadným spôsobom zmeniť svet k lepšiemu. A ja som presvedčený o tom, že firmy sa musia na tejto zmene podieľať. Teším sa, že sa nám podarí objaviť nové talenty a nápady“ hovorí Florin Trandafirescu, generálny riaditeľ Unilever ČR a Unilever Slovensko.


Stačí vymyslieť projekt týkajúci sa toho, ako prispieť k udržateľnému rozvoju a zlepšeniu života u nás, a ako uchrániť našu krajinu krásnu aj pre budúce generácie. Študenti, ktorí výzvu Unileveru prijmú, môžu navrhnúť svoj projekt v nasledujúcich oblastiach:
  • Výživa a zdravý životný štýl

  • Životné prostredie

  • Potravinový odpad

  • Diverzita na pracovnom trhu

  • Príležitosti pre mladých


V prvom kole súťaže rozhoduje o postupe dvadsiatich najlepších projektov do druhého kola verejné hlasovanie (1. októbra 2014 až 18. januára 2015). Projekty je možné ľubovoľne podporovať napríklad na Facebooku a ďalších sociálnych sieťach. Kreativite sa medze nekladú. V druhom kole už desať najlepších projektov, ktoré získajú podporu 2500 Eur na realizáciu, vyberie odborná porota zložená z mentorov súťaže.


Mentori budú dôležitou súčasťou súťaže nielen z hľadiska hodnotenia projektov, ale zároveň budú mladých ľudí viesť a inšpirovať aj pri zdokonaľovaní ich projektov. Ku každému projektu mentori pripoja svoje komentáre a názory a bude len na súťažiacich, ako s podnetmi od mentorov naložia. Tím mentorov bude zložený z členov vedenia spoločností Unilever ČR a Unilever Slovensko a z uznávaných odborníkov, ktorými sú napríklad Doc. Ing. Vladimír Kočí Ph.D., dekan Fakulty technológií ochrany prostredia VŠCHT, alebo Mgr. Ján Dubnička, odborník na koučing a profesionálny rozvoj.


Záujemcovia môžu do súťaže prihlásiť svoj projekt od 1. októbra do 31. decembra 2014 na webovej stránke www.unilevervyzva.sk. Desať vybraných finalistov bude oznámených na konci januára 2015 a víťazné projekty budú predstavené vo februári 2015. Od marca do júna 2015 bude prebiehať realizácia projektov. Aktuálne informácie o súťaži „Unilever výzva“ budú priebežne zverejňované aj na facebookovej stránke: https://www.facebook.com/zasad.se.o.lepsi.svet.



O spoločnosti Unilever


Spoločnosť Unilever ponúka vo viac ako v 190 krajinách 11 kategórií obsahujúcich 400 značiek potravín, výrobkov pre starostlivosť o domácnosť a výrobkov pre osobnú starostlivosť. Najúspešnejších 15 značiek dosahuje obrat viac ako 1 miliardu ročne. Dokáže preto osloviť také množstvo ľudí ako žiadna iná spoločnosť. V roku 2013 táto spoločnosť, ktorá zamestnáva viac ako 173 000 ľudí po celom svete, dosiahla obrat 49,8 miliardy eur. Jej výrobky používajú každý deň dve miliardy ľudí. Spoločnosť Unilever je zaviazaná k zodpovednému správaniu. Verí, že s pomocou 2 miliárd svojich zákazníkov dokáže zmeniť svet k lepšiemu. Spoločnosť Unilever založila v roku 2012 nadáciu „The Unilever Foundation“, ktorá sa zameria na kvalitu života hneď v niekoľkých oblastiach: hygienické podmienky, prístup k čistej a pitnej vode, výživa a lepší životný štýl. V tejto súvislosti uzavrel Unilever partnerstvo s piatimi globálnymi neziskovými organizáciami: UNICEF, Oxfam, World Food Programme, PSI a Save the children.


V novembri 2010 bol predstavený Unilever Sustainable Living Plan (Unilever Plán Udržateľného Rozvoja), ktorý si kladie za cieľ pomôcť viac ako jednej miliarde ľudí zlepšiť ich zdravie, hygienické podmienky a životnú úroveň, využívať 100 % poľnohospodárskych surovín z udržateľných zdrojov a zmierniť dopad na životné prostredie do roku 2020 o celú polovicu. Spoločnosť Unilever sa už 14. rok drží v čele rebríčku Dow Jones Sustainability Index v kategórii potravín. Tento index čiastočne vychádza z hospodárenia, sociálnych záväzkov, vplyvu na životné prostredie a výsledkov spoločnosti.
Spoločnosť Unilever bola založená pred 120 rokmi a svoju slovenskú pobočku zriadila v roku 1993. Unilever Slovensko, spol. s r. o. – s hlavným sídlom v Bratislave – je súčasťou regiónu Central and Eastern Europe spolu s ďalšími 17 pobočkami. Unilever Slovensko, spol. s r. o. má v súčasnosti 120 zamestnancov.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.posledné
.neprehliadnite