Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Kollár: Tipos mal reklamy vo Fun rádiu aj v minulosti, opozícia klame

.redakcia .slovensko

Spoločnosť Tipos je relevantným partnerom Fun rádia už od roku 2005 a už v minulosti v ňom mala reklamu. Rozdiel pri zmluve o reklamnom plnení na tento rok spočíva v tom, že v minulosti ju Tipos, národná lotériová spoločnosť, uzavrela cez reklamnú agentúru a v súčasnosti priamo s relevantnými médiami. Vyhlásil to predseda NR SR Boris Kollár na pondelkovej tlačovej konferencii s tým, že podobne dostalo reklamu od Tiposu šesť ďalších rádií.

Kollár: Tipos mal reklamy vo Fun rádiu aj v minulosti, opozícia klame SITA/Branislav Bibel Predseda strany Sme rodina Boris Kollár obvinenia opozície odmieta.

reagoval tak na tvrdenia opozície, ktorá poukázala na zmluvu štátneho Tiposu s firmou vlastniacou Fun rádio spojenou s Kollárom.

Kollár hovorí o populizme a pseudokauze, ktorú vytiahla opozícia. Predseda mimoparlamentnej strany Dobrá voľba Tomáš Drucker, ktorý na zmluvu upozornil, podľa šéfa parlamentu zavádzal aj pri sume, ktorú malo rádio dostať za reklamu.

„Fun rádio je relevantné rádio so svojím postavením na trhu a dostalo túto reklamu Tiposu rovnako ako šesť ďalších rádií. Nie je pravdou, a je to len populizmus a klamstvo pána Druckera, ako viedol rezort, tak vedie aj opozičnú politiku, všetkých oklamal,“ uviedol s tým, že suma za reklamu vo Fun rádiu 24000 eur je klamstvo. Vysvetlil, že firma Tipos získala od Fun rádio 40-percentnú zľavu vďaka tomu, že sa zaviazala preinvestovať počas celého roka do 200 000 eur.

 
Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ a fotografií zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho písomného súhlasu TASR porušením autorského zákona.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite