Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Na kampaň zatiaľ najviac minul Smer, takmer 1,3 milióna

.redakcia .slovensko

Zo strán, ktoré majú podľa volebných prieskumov verejnej mienky najväčšiu šancu dostať sa do parlamentu, minul zatiaľ najviac peňazí vo volebnej kampani Smer-SD. Ide takmer o 1,3 milióna eur.

Na kampaň zatiaľ najviac minul Smer, takmer 1,3 milióna zdroj: facebook/Smer-SD

suma vyplýva z údajov na transparentných účtoch strán a informácií, ktoré TASR poskytli politické subjekty.

Smer-SD zatiaľ nechcel konkretizovať, na čo minula strana najviac peňazí. „Vami požadovaná informácia vyplýva zo záverečnej správy, ktorú strana v zmysle zákona zverejní po ukončení volieb,“ povedal pre TASR hovorca strany Ján Mažgút.

Po Smere-SD minula najviac koalícia strán Progresívne Slovensko (PS)-Spolu. Na kampaň doteraz vynaložila viac ako 1,26 milióna eur, pričom v tejto sume sú zahrnuté aj výdavky pred spustením oficiálnej volebnej kampane. Koalícia o tom informovala tento týždeň. 

Najviac prostriedkov minula koalícia PS/Spolu od júna 2019 na „outdoor“ reklamu, išlo o 28 percent prostriedkov. PS/Spolu má podľa hovorkyne Silvie Hudáčkovej výhodu v tom, že sa do kampane pridalo viac ako 500 dobrovoľníkov. Doplnila tiež, že využívajú vo veľkej miere kontaktnú kampaň, ako aj sociálne siete.

 
Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ a fotografií zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho písomného súhlasu TASR porušením autorského zákona.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia
.posledné
.neprehliadnite