jaj ale pardon, marketingové a reklamné agentúry si dávajú aspoň približne merať dopad svojich nápadov pretavených do kampaní, takže to by nešlo. Igor Matovič totiž absolútne neuvažuje v kategórii „čo to komu prinesie“. Ale skúsme si tú otázku položiť za neho. Čo komu prinesie 500 eur za účasť vo voľbách, ak by sa tento nápad predral parlamentným sitom – dnes už dosť riedkym, uznajme, že cezeň prepadli aj veľké hlúposti.
Igor Matovič sa možno nádeja, že ak zaplatí 500 eur každému voličovi, tak volič bude za ten mastný úplatok – inak sa mi to hnusí nazvať – voliť jeho.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.