Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Juraj Hipš zo Spolu: Systém zjavne zlyháva a vláda sa tvári prekvapene

.juraj Hipš .názory .názory

Predstavitelia štyroch mimoparlamentných strán reagujú na aktuálne dianie v rezorte zdravotníctva a odpovedajú na otázku, či sme sa stihli pripraviť na druhú vlnu pandémie. Názory respondentov sú voči aktuálnemu dianiu v súvislosti s pandémiou COVID-19 kritické. Chýba rezortu a celkovému smerovaniu zdravotníctva vízia, a aké sú chyby, ktoré vláda v rezorte spravila?

môj otec má ťažkú cukrovku. Cez víkend začal kašľať, tep­loty vystúpili na tridsaťdeväť a zle dýchal.  Bývame od seba dvestotridsať kilometrov. 

Pokúšal som sa k nemu dostať sanitku. Jeho stav nevyzeral dobre a mal som podozrenie na COVID. Príznaky tomu nasvedčovali. Sanitka neprišla, mali veľa iných súrnych prípadov a odporučili mi ísť na pohotovosť. Viem, že zdravotníctvo je v zúfalom stave. Sadol som do auta, za dve a pol hodiny som bol pri otcovi a odviezol ho do nemocnice sám. Jeho stav bol natoľko vážny, že ho ihneď hospitalizovali. Testy potvrdili aj koronavírus. Následne som sa pokúšal dovolať na Regionálny úrad verejného zdravotníctva v Bratislave. Myslel som si, že ma pošlú na testovanie.

Na linke však zaznel oznam – číslo je nedostupné. Desaťkrát som si to číslo skontroloval, ale skutočne nefunguje. Zavolal som na centrálne číslo. Tam mi oznámili, že Bratislava je preťažená a linka skolabovala. 

 Pýtal som sa, čo mám teda robiť. Mám vraj čakať. Niekto ma niekedy bude kontaktovať. Ale čakanie na Godota som už zažil pri sanitke. 

 

Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.

predplatiť

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite