Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Matúš Vallo na bilbordoch je sklamaním

.filip Minich .názory

Ešte donedávna som žil v naivnej predstave, že v Bratislave by sa mohol stať primátorom človek aj bez toho, aby som videl jeho tvár na bilbordoch. Opäť som sa mýlil.

Filip Minich

matúšovi fandím nielen ako hudobníkovi, ale odkedy sa rozhodol kandidovať, tak aj ako politikovi. Mestu sa venuje dlho, roky prichádza s nápadmi ako spraviť verejný priestor príjemnejším, funkčnejším a určite má aj dobrý plán, ako zlepšiť fungovanie hlavného mesta. O to viac ma zamrzelo, keď som ho uvidel na bilbordoch a citylightoch. Kto iný ako on by mal nabrať odvahu a skúsiť kampaň bez vonkajšej reklamy? V prieskumoch mal dosť percent aj bez toho… 

Vallo sa téme vizuálneho smogu dlhodobo venuje, predvlani o nej písal aj veľký blog. „Bratislava na mnohých miestach vyzerá ako lacný výklad. Toľko bilbordov, plagátov a reklamných plôch jednoducho nemôže vyzerať dobre,“ tvrdil v ňom. 

Mesto bez reklamy pritom podľa Valla nie je žiadny zázrak, stačí sa vraj pozrieť k západným susedom, kde obchod prekvitá a nikoho neobťažuje všadeprítomný bilbord. Vo volebnom programe zároveň sľubuje, že spraví audit reklamných plôch, ktorých významná časť je umiestnená na pozemkoch mesta a ukončí ich nájomné zmluvy. 

Ako mám však veriť človeku, že myslí boj proti vizuálnemu smogu vážne, keď sa mi pred voľbami prostredníctvom neho prihovára?

aj ostatní ich majú

 

Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.

predplatiť

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite