hovorí to o veľkej kríze demokracie, keď silné politické funkcie obsadíme človekom, ktorý sa správa presne podľa príručiek typu: Ako byť dobrý manažér. Tým nechcem zhodiť Tomáša Druckera, dobrý krízový manažér s talentom a lídrovským potenciálom je v biznisovom svete strašne dôležitý a cenený. A právom, pretože zväčša ide do krachujúcej firmy, kde nič nefunguje, a on to musí postaviť na nohy. Okrem toho, že to vie manažérsky zvládnuť, sa však uňho cení aj iná vec – absolútna lojalita k vlastníkom, ktorí si ho najali. To je veľká hodnota dobrého manažéra. Túto lojalitu musí vždy zachovať, a ak nesúhlasí s tým, čo sa od neho chce, má len dve možnosti: presvedčiť vlastníka, že je to zlý nápad, alebo odísť.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.