Župné voľby sú dosť veľká nuda a pre marketingových odborníkov a tvorcov je to vždy nevďačná kampaň, v ktorej je problém priniesť jednoznačné posolstvo. Monika Flašíková-Beňová však prišla s úplne netradičnou kampaňou a zrejme za tým jedinečným nápadom stojí jej šikovný manžel. Lebo takto dobre to vymyslieť – to vie len naozajstný macher.
Koncom júna vyšla v obľúbenom ženskom vydavateľstve Evitapress kniha s jednoduchým názvom Monika. V „intímnej spovedi“, ako je kniha promovaná, Monika „odhaľuje svoje naozajstné ja, svoje pády aj vzostupy, svoje vzťahy s mužmi, rodinu, hovorí o zradách najbližších ľudí, ale aj o priateľkách, ktoré pri nej stoja.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.