Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Nový .týždeň: O čo ide Babišovi?

.martin Hanus .názory

Vo vydaní .týždňa, ktoré je v predaji od pondelka 29. apríla, si môžete okrem iného prečítať...

Andrej Babiš je novým majiteľom Hospodárskych novín, pred časom prejavil záujem o Trend (s majiteľmi sa však nedohodol na cene) a najnovšie chce vstúpiť do vydavateľstva Ringier (Nový čas, Život, Eva...). Potravinársky magnát sa tak pomaly stáva aj mediálnym magnátom, ale o čo mu v skutočnosti ide? Sú médiá pre Babiša iba imidžovou záležitosťou, alebo nástrojom na presadzovanie podnikateľských či budúcich politických záujmov? Odpoveď hľadali Marek Vagovič a Eva Čobejová.

Slovenskou témou roka je vysoká nezamestnanosť – Jozef Majchrák sa opozičných politikov (Richarda Sulíka, Roberta Žitňanského a Miroslava Beblavého) pýtal, čo by na mieste vlády Smeru robili, aby obrátili trend. Andrej Bán navštívil Prakovce, kde tamojšej fabrike sľúbil premiér Fico investičné stimuly vo výške 10 miliónov eur.

 

Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.

predplatiť

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite