Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Mesto plné reklám

.tatiana Kratochvílová .názory

Keď cestujeme tou istou trasou, všímame si na nej iba zmeny. Veci, ktoré sú dlhodobo nezmenené prakticky nevnímame.

Obsah bilbordov patrí medzi ne. Informácie na nich sú často staré aj rok. Je apríl 2011 a my sa z nich dozvedáme, prečo máme voliť  SDKÚ alebo SMER, alebo ktorý z kandidátov na primátora urobí pre Bratislavu viac, prípadne si prečítame informáciu o obchode, ktorý už neexistuje alebo o koncerte, ktorý už dávno odoznel.

Základný problém nie je ale v tom, že ponúkané informácie sú neaktuálne, ale v tom, že lokality, kde sú osadzované sú takmer výhradne v dopravnom priestore.
 

Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.

predplatiť

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite