Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Znie to ako Veľký tresk

.elena Akácsová .názory

Chvalabohu, už tá reklama v televízii nechodí. Mládežníci sa v nej vezú vo vlaku, podávajú si notebook a bozkávajú ho. Neuveriteľne mi liezla na nervy.

Elena Akácsová

Nie preto, že som ani po sto dvadsiatom raze celkom nepochopila, čo je to za benefit a čo tých ľudí viedlo k takej nerozumnej činnosti, keď je toľko krajších a živších subjektov na bozkávanie naokolo.
Liezla mi na nervy kvôli použitej hudbe. Zakaždým, keď tá reklama išla, znovu a znovu ma oklamala. Zakaždým som zbystrila pozornosť a celkom iracionálne sa potešila, že niektorá z bežne dostupných televízií vyslyšala moje úpenlivé prosby a kúpila jeden z najskvelejších seriálov posledných rokov The Big Bang Theory.

 

Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.

predplatiť

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite