podstatnú časť obsahu majú tvoriť videá, investigatívne reportáže a rozhovory. Prečo je dôležité, aby sa štart vydaril, aby sa Kovačičovmu projektu podarilo dlhodobo uchytiť na mediálnom trhu?
Ten je dnes pokrivený nielen brutálnym zásahom vlády do nezávislosti rozhlasu a televízie (STVR), ale aj doslova služobníckymi postojmi majiteľov troch súkromných televízií, ktoré po vyhrážkach Roberta Fica rezignovali na objektívnu serióznu žurnalistiku.
Iste, ak aj bude 360° úspešné, ani zďaleka sa mu nepodarí osloviť taký počet poslucháčov a divákov, aké majú tieto televízie.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.