druhou zmenou je spôsob komunikácie a šírenia informácií, ktorý súvisí s nástupom sociálnych sietí. Tlačené médiá, rádiá a televízia prestali byť jediným zdrojom informácií. Nepodložené názory, hoaxy, extrém, to všetko prechádzalo sitom editorov a do „tradičných“ médií sa dostávalo v minimálnej miere.
Sociálne siete, naopak, umožňujú komunikovať každému, osobné názory sa zamieňajú s faktami, množstvo informácií exponenciálne rastie, pričom ich dôležitosť nikto netriedi. A emócie aj tu predávajú. Ľudovo povedané, váha vyjadrenia prezidenta, premiéra či vysokoškolského profesora má na sociálnej sieti rovnakú hodnotu ako kohokoľvek iného. Bez ohľadu na závažnosť témy.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.