Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

RešeršWebu: Telky oyoutubejévajú

.michal Haman .lifestyle

Fanúšikovia Justina Biebera vedia, ako oklamať Spotify, raperi z DMS ukazujú, ako vyzerala ich tour po Slovensku. Holandská YouTuberka prezradila tajomstvo zo svojej minulosti a influenceri si robia srandu z influencerov.

RešeršWebu: Telky oyoutubejévajú Instagram @nkdbananas

máločo hýbe slovenským YouTubom tak, ako zamorenie priestoru smeráckymi reklamami. Ale oddeľme na chvíľu platený nanútený obsah od organického, teda toho, čo reálne zaujal internetový ľud nielen na Slovensku.

ako vybabrať so Spofity?

Justin Bieber v poste na Instagrame zverejnil návod, ako na Spotify. Fanúšikom odkazuje, že si majú vytvoriť playlist s jednou pesničkou, nastaviť pravidelné opakovanie a nechať ho hrať celú noc. Zvuk vraj nemôžu úplne vypnúť, lebo by to vypočutia nepripočítalo, môže však byť veľmi potichu. 

Na iTunes majú ísť fanúšikovia tak, že si budú kupovať pieseň cez Bieberovu stránku, ideálne niekoľkokrát. Tieto praktiky vedia napomôcť aj k tomu, aby sa pieseň dostala vyššie v rebríčku Billboard.

Či sa samotný spevák s postom stotožňuje, alebo ho zdieľal iba manažér jeho účtu nevedno. Faktom je, že príspevok pomerne rýchlo zmizol. Podľa portálu The Verge o takýchto praktikách fanúšikovských klubov vieme, avšak v skutočnosti rebríčky na streamovacích sieťach neovplyvnia. V porovnaní s robustnosťou celého hudobného priemyslu majú príliš malý zásah. Oficiálne profily umelcov však takéto praktity nezvyknú zdieľať, skôr od nich odvracajú zrak. Post Justina Biebera bol určite krok vedľa, ktorý nám však ukázal, že takéto praktiky sú reálne.

dMSLIFE#4

Raperi Separ, Dame a producent, ktorý už aj zarapoval, menom Smart, to je kapela DMS. Raperi vydali jeden z najúspešnejších albumov minulého roku s názvom MDMS a aktuálne majú za sebou aj tour. Spraviť si obraz, ako to na dnešných rapových tour vyzerá, sa dá z vyše hodinového videa DMSLIFE#4. 

Rapové zoskupenie sa chváli skvelým vzťahom so svojimi fanúšikmi, čoho dôkazom sú rôzne epizódy, kde im fans na koncertoch hádžu peniaze, prípadne člen kapely Separ robí v backstage pred koncertom tetovanie. Na koncertoch fanúšikovia vytvárajú aj takzvané mosh pity, historicky známe skôr z punkových a rockových koncertov.

Fanúšikovia sú zarytí, na Instagrame často hecujú Separa s tým, že na vrchole slovenskej hip-hopovej scény nie je Kontrafakt, ale práve on a jeho DMS. Samotný Separ sa k tomu vyjadroval len v zmysle, že určite majú najlepšie koncerty, no evidentne nechce viesť verejne takúto debatu. Separ v roku 2020 pripravuje sólo album, vydanie ohlásil na 4. 4. 2020. Uvidíme, či budú len koncerty tým poľom, na ktorom DMS predvedie lepší výkon, ako legendárny a stále na vrchole sediaci Kontrafakt.  

Počet zhliadnutí: >111 000

 

Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.

predplatiť

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia
.posledné
.neprehliadnite