hovorila som si, určite je to už dávno vypredané, ale za pokus nič nedám. A napodiv, vôbec nebol problém kúpiť si lístok ani pár dní pred predstavením a dokonca aj na výborné miesto v hľadisku. Po príchode do opernej sály som ostala zaskočená, predstavenie vôbec nebolo vypredané a navyše si človek rýchlo všimol, že divadlo zachraňovalo situáciu vlastnými ľuďmi. V prvom momente mi to prišlo len čudné, ale po predstavení – keď som pochopila, koho sme to mali v Bratislave – mi bolo až trápne. Nie často získa SND také meno, takú svetovú hviezdu, ale nedokážeme jej urobiť taký marketing, takú reklamu, aby sa sála zaplnila.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.