Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Akcia .týždňa: Presvedč jedného nevoliča

Nehanbite sa za rodinné auto

.michael Kasarda .lifestyle

Mať auto, do ktorého zmestíte rodinu, sa dnes nenosí. Potrebujete voľajaké SUV s nízkou strechou či športové kombi – skrátka niečo, čím ukážete, že máte viac peňazí ako rozumu.

Nehanbite sa za rodinné auto bmwgroup.com Prečo dnes už nikto netúži po aute, ktoré je v prvom rade užitočné?

kupujete si nové auto? Doba vám žičí – automobilky dnes už nevyrábajú zlé autá. Všetky sú si podobné ako vajce vajcu, ale žiadne nie je zle navrhnuté, neporiadne vyrobené, náchylné na nepredvídateľný šmyk či smrteľne nebezpečné. Môžete si vyberať len podľa toho, ktoré sa vám páči – a výrobcovia robia všetko pre to, aby zabojovali o vaše srdce.

V brožúre každého auta stojí, že je športové, prináša radosť z jazdy, má emocionálny dizajn, je stvorené pre dobrodružstvo. To je všetko fajn, ale medzi Petržalkou a Račou ten športový a dobrodružný podvozok netreba a emocionálny dizajn neohľaduplní šoféri v podzemných garážach obúchajú rovnako, ako ten neemocionálny. Prečo dnes už nikto netúži po aute, ktoré je v prvom rade užitočné?

nehanbite sa za plodnosť

Kedysi dávno, keď ste hudbu prehrávali z plastových diskov so zrkadlovou fóliou, mobilný telefón ste si prikladali k uchu a hovorili ste doň, a diesel od Volkswagenu ste považovali za ekologickú voľbu – ešte vtedy boli v móde praktické rodinné autá. Takzvané MPV či minivany vznikali na podvozku osobného auta, ale mali zvýšenú strechu a zdvihnutý posed. Vyššie auto na pôdoryse osobného auta predstavuje efektívnejšie využitie priestoru a priestor pre sedem pasažierov miesto piatich. Poznávacím znamením sú tiež posuvné bočné dvere, ktoré uľahčujú nastupovanie a znižujú riziko, že neopatrné dieťa obúcha susedné auto.

„Nechcete, aby sa vaše deti nemuseli obmedzovať v tom, koľko vedierok do piesku si môžu zobrať na dovolenku.“

V tých dávnych časoch boli MPV populárne práve preto, že za malý príplatok oproti osobnému autu poskytovali oveľa viac využiteľného priestoru a často boli navrhnuté s ohľadom na rodinu a dlhé cesty.

 

Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.

predplatiť

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite