baz Luhrmann má taký výrazný, kabaretný režijný rukopis, že by ste jeho film nikdy neprehliadli. Elvisa nemohol režírovať nikto iný. Závislák na epileptickom strihu, gýči, repe, ktorý kombinuje s akoukoľvek hudbou a akýmkoľvek obdobím, v ktorom sa príbeh odohráva. Vždy prvotriedne hollywoodske obsadenie, veľkolepá až megalomanská práca s mizanscénou a potreba vypľuť zo seba dušu sú základné znaky Luhrmannovej hranej tvorby. Jeho štýl pozýva diváka na spektakulárny audiovizuálny kino zážitok, ktorý je kdesi na pomedzí hraničiaceho gýču, opovrhnutiahodného konzumu a čistej geniality.
Elvis nie je typickým životopisným filmom, viac ako o plne naratívny film sa skôr jedná o veľkolepý hudobný film s tempom videoklipu creme de la creme.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.