Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Barbora Botošová: Mám štyri identity

.marian Jaslovský .kultúra .kultúra

Barbora Botošová nie je len fantastická huslistka, kapelníčka svojej vlastnej skupiny. Študovala aj kompozíciu a je výraznou producentskou osobnosťou so schopnou spájať žánre tak, ako keby k sebe patrili odjakživa.

Barbora Botošová: Mám štyri identity BORIS NÉMETH

zrejme málokto vyrastal v inšpiratívnejšom hudobnom prostredí, priam v muzikantskej dynastii. Jej starý otec bol Ján Berky-Mrenica starší, jej otec je Eugen Botoš – kapelník a aranžér Violin Orchestra Bratislava –, a aby toho nebolo málo, rešpektovaným hudobníkom a producentom je aj jej brat a spoluhráč Eugen Botoš mladší. 

v takejto rodine si nemohla byť nikým iným, len muzikantkou, nie? Alebo ti v detstve napadlo aj to, že budeš robiť niečo iné?

Veru, asi ani nie. Chcela som byť hudobníčka odmalička. Nevedela som, samozrejme, čo to všetko obnáša. 

Mala som veľmi pekné detstvo a je pravda, že bolo veľmi výrazne podfarbené hudbou z každej strany – niekto cvičil na husle v jednej izbe, v kuchyni sa dospeláci rozprávali o hudbe a keď nikto nehral, tak minimálne znel nejaký funk alebo jazz z rádia.

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite