radšej sa pristavíme pri inom paradoxe. Hesla „poručíme větru, dešti“ sa teraz pre zmenu chopili kapitalisti v katastrofickom filme, ktorý má ďaleko od katastrofy. Rozpráva o tom, ako vedecky skrotiť tornádo. Ešte lepšie dopadol iný film, kde veda tiež zohráva dôležitú rolu, ale ešte dôležitejší je marketing. Posledný dnešný film je síce z Mexika, ale je veľmi aktuálny aj pre nás. Témou je obvinenie zo znásilnenia a jednoznačne dáva za pravdu odborníkom zo Smeru, ktorí pri skracovaní premlčacích lehôt citlivo argumentovali, že ak je žena znásilnená, tak si to asi všimne.
film týždňa: Zober ma na Mesiac
Kelly je špička v oblasti marketingu a presne to potrebuje americká administratíva vo vesmírnych pretekoch s Rusmi. Aby bolo čo predávať, je potrebné zabezpečiť aj samotný „produkt“. Ten má na starosti Cole, ktorý vedie tím špičkových odborníkov v NASA. Kelly sa mu možno páči, ale spolupráca spočiatku škrípe. A to ešte netuší, že mladá marketérka dostala tajnú úlohu nakrútiť v štúdiu „záložnú“ verziu pristátia na Mesiaci. Ak by to skutočné náhodou nedopadlo dobre.
Americká snímka Zober ma na Mesiac v sebe kombinuje dva zdanlivo protichodné filmy. Romantickú komédiu a satiru na konšpiračné teórie. To prvé spoľahlivo obslúžia Scarlett Johansson a Channing Tatum. Nič by sa nestalo, keby ich vzťahová línia vo filme nebola, ale ladia spolu výborne.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.