tému dnes uzavrieme všeobecnými tipmi na to, ako vyrásť – ak to potrebujete. A ak nepotrebujete rásť v zmysle počtu zamestnancov alebo zisku, určite si chcete zabezpečiť trvalý profit, čo znamená „nezaspať na vavrínoch“. Mnohé z nižšie uvedených bodov sa vás teda týkajú tiež.
Na začiatku analyzujte svoju súčasnú situáciu; zistite, čo už funguje a kde vidíte priestor na zlepšenie. Pochopenie svojich silných a slabých stránok je kľúčové. Definujte svoje hodnoty a ciele; zistite, čo vás odlišuje od konkurencie, a postavte na tom svoju stratégiu. Napríklad ak ste orientovaní na zákaznícky servis, môžete sa sústrediť na zlepšovanie skúseností svojich klientov. Nájdite svoju jedinečnú prednosť alebo niku, ktorá vás odlíši od konkurencie. To môže byť špeciálny produkt, služba alebo spôsob, akým oslovujete zákazníkov.
Analyzujte a prípadne prehodnoťte svoj spôsob marketingovej komunikácie.
optimalizácia online komunikácie
Zrejme každá malá a stredná firma nejakým spôsobom komunikuje cez internet – počnúc webovou stránkou či publikovaním na sociálnych médiách.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.