Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Malé firmy: Ako vyrásť?

.redakcia .ekonomika .týždeň v ekonomike

V sérii článkov venovaných malému a strednému podnikaniu sa vyjadrili zástupcovia reklamných a mediálnych agentúr, mohli sme si prečítať rozhovor s CEO jednej z najúspešnejších slovenských stredných firiem Pixel Federation a článok o rekonštrukcii kaštieľa Jablonica, kde sa spája aktivizmus a príležitosť pre lokálne podnikanie.

Malé firmy: Ako vyrásť? THOMAS BARWICK/GETTY IMAGES

tému dnes uzavrieme všeobecnými tipmi na to, ako vyrásť – ak to potrebujete. A ak nepotrebujete rásť v zmysle počtu zamestnancov alebo zisku, určite si chcete zabezpečiť trvalý profit, čo znamená „nezaspať na vavrínoch“. Mnohé z nižšie uvedených bodov sa vás teda týkajú tiež. 

Na začiatku analyzujte svoju súčasnú situáciu; zistite, čo už funguje a kde vidíte priestor na zlepšenie. Pochopenie svojich silných a slabých stránok je kľúčové. Definujte svoje hodnoty a ciele; zistite, čo vás odlišuje od konkurencie, a postavte na tom svoju stratégiu. Napríklad ak ste orientovaní na zákaznícky servis, môžete sa sústrediť na zlepšovanie skúseností svojich klientov. Nájdite svoju jedinečnú prednosť alebo niku, ktorá vás odlíši od konkurencie. To môže byť špeciálny produkt, služba alebo spôsob, akým oslovujete zákazníkov.

Analyzujte a prípadne prehodnoťte svoj spôsob marketingovej komunikácie. 

optimalizácia online komunikácie

Zrejme každá malá a stredná firma nejakým spôsobom komunikuje cez internet – počnúc webovou stránkou či publikovaním na sociálnych médiách. 

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite