Centrála Smeru bez Roberta Fica na pleciach svojich poddaných a s fľašou kokakoly v ruke. Centrála Siete bez utajeného Radoslava Procházku. Centrála Sme rodina s evidentne zaskočeným Borisom Kollárom, ktorému postupne dochádzalo, že svoj pobyt vo svojej vile na Floride a na smotánkovitých eventoch bude musieť občas prestriedať výskytom v parlamente. A ešte najfrekventovanejšie slovo politikov, ktorému inak v bežnej prevádzke nerozumejú – pokora. A televízia Markíza, čo svoje kvalitné volebné štúdio s Martinom Slosiarikom a Mariánom Leškom speňažila kilometrami reklám, ktoré v kontexte s príbehom volebnej noci pôsobili komicky a trápne. A Richard Sulík, od prvej povolebnej minúty ochotný spojiť sa s kýmkoľvek (okrem Smeru, samozrejme), len aby si (hypoteticky) zapremiéroval.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.