Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Koaličná kríza pokračuje. Remišová si nevie predstaviť pokračovanie koalície bez sebareflexie

Kampane bez tvárí

.otto Eibl .časopis .téma

Kampaň do Národnej rady sledujem na sociálnych sieťach, a naživo potom približne v mesačných intervaloch, keď mám v rámci rodinných návštev ...

... možnosť si asi na 80 kilometroch cesty vychutnávať na bilbordoch koncentrované posolstvá jednotlivých strán. A že sa ich tento rok urodilo! Človek by takmer povedal, že politická disciplína „Vyfotiť, vylepiť! Kde? Všade!" je v oboch našich krajinách takmer národným športom.

Ale k veci. Aké tie kampane vlastne sú? Budem úprimný, tak sa hádam nebudete hnevať - sú beztvaré, nudné, hovoria o všeobecných až banálnych veciach a do určitej miery o veciach neexistujúcich. Je v nich cítiť spotená snaha zaujať čo najsilnejším vyhlásením, ktoré je však formulované s vedomím, že sa hrá len o to, o koľko Ficov Smer vyhrá a koľko (pravicových) strán sa vlastne do NR dostane.

Preto sa čudujem, že strany neprichádzajú s niečím, čím by sa dokázali (v dobrom) odlíšiť od zvyšku ponuky. Nielen heslá na bilbordoch, ale aj výzvy voličom na konci televíznych debát sú bez chuti a bez zápachu, nie sú nijako prekvapivé a najmä – fungovali by v ústach všetkých zúčastnených bez ohľadu na stranícku príslušnosť.

 

Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.

predplatiť

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia
.posledné
.neprehliadnite