Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Akcia .týždňa: Presvedč jedného nevoliča

Fešák v telke

.eva Čobejová .časopis .rozhovor

Asi nikto nepochybuje, že najlepší marketing na svoju osobu má z tejto vlády jej minister vnútra Robert Kaliňák. V jeho prípade je vlastne úplne jedno, čo vo svojom rezorte robí.

Asi nikto nepochybuje, že najlepší marketing na svoju osobu má z tejto vlády jej minister vnútra Robert Kaliňák. V jeho prípade je vlastne úplne jedno, čo vo svojom rezorte robí.
Svoju osobnú značku a imidž sympaťáka predáva bez ohľadu na svoju činnosť, a robí to tak úspešne, že ostatní ministri sa môžu len so závisťou prizerať. Ani hyperaktívny minister obrany Kašický nestíha, lebo chce, chudáčik, zabodovať nudným imidžom pracovitého úradníka. Má smolu, pretože vôbec neovláda najnovšie marketingové trendy v politike a nevie si robiť píár v médiách.
Strih. Noviny televízie JOJ minulý týždeň. Moderátorka Barmošová opisuje útrapy študentiek, ktoré o štvorročné úspory na stužkovú obrala matka jednej spolužiačky. Strih. Redaktor Pavol Čertík vraví na kameru s úprimne naivnou tváričkou uprostred handlovských študentiek: „Keď našu reportáž uvidel minister vnútra Robert Kaliňák, rozhodol sa pomôcť.“ A potom už milo skromný minister Kaliňák vyberá bielu obálku s päťdesiatimi tisícmi. Dievčatá si ich očarene rozkladajú po stole (kamera sníma každý detail) a popritom komentujú ministra: „Fakt strašne zlatý.... Sympatický...Fešák... Vyzerá tak sexi...“

Za päťdesiattisíc v hlavnom vysielacom čase! Tak tomu sa hovorí geniálny marketingový nápad. Za málo peňazí strašne veľa muziky. Kde sa ten nápad asi tak zrodil? Vôbec by nebolo čudné, keby žena, ktorá kdesi stratila tie peniaze, bola napríklad okresná šéfka Smeru a tento čin zobrala ako svoju stranícku úlohu. Nič lepšie by sa vymyslieť nedalo.
V internetovej diskusii o tomto neuveriteľnom príspevku sa už objavila zaujímavá poznámka: v reportáži nepadlo ani slovo o tom, či žena, ktorá peniaze vzala, bude trestne stíhaná, či dostane nejaký trest... Takže odkaz všetkým zlodejom od ministra vnútra by mohol znieť aj takto: pokojne „šlohnite“ prachy, Kaliňák to zatiahne za vás, ak sa to bude dať predať ako dojímavý príbeh jeho altruizmu do telky.
Ktovie, možno už nastal čas, aby dajaký talentovaný expert Kaliňákovi poradil, že by raz so svojím sprievodom mohol zastať aj pred domom Hedvigy Malinovej. Mohol by jej podať ruku a taktne aj obálku s peniazmi na novú blúzku, keď si tú z vlaňajšieho leta tak nešťastne sama poničila. A možno by sa mohol dať pozvať aj na jej promóciu, kde by jej doniesol nejakú peknú kyticu. Očarený televízny národ by si s úľavou povzdychol: je to fakt strašne milý človek, a ešte fešák.
Nech žije televízny marketing, ten jojkársky obzvlášť!
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite